O reacție senzațională

Reacția la prima mea postare poate fi catalogată drept senzațională, atâta vreme cât am adunat zece vizitatori cu IP unic. Se pare că trebuie să adaug niște persoane la blogroll, care să-mi aducă niscaiva trafic. Voi încerca mai întâi cu câțiva bloggeri fair-play, a căror atitudine vis-a-vis de subiectul primei postări pare a fi cea corectă.

Lipsa vizitatorilor nu mă dezamăgește însă pentru că știu cum funcționează mecanismele blogosferei românești. Trebuie mai întâi să îți faci advertising prin metodele cunoscute (comentarii pe bloguri cu trafic ridicat, etc), lucru pe care de altfel l-am și făcut. [E drept, numai pe un singur blog important] Totuși, am obținut o reacție, din partea unui blog intitulat Simi Yellow’s Blog. Îi mulțumesc pe această cale, și l-am adăugat la blogroll, așa cum am promis că o voi face.

Ajunge pentru astăzi, că este deja 7:40 dimineață și încă nu m-am culcat.

Despre Ragnar

Nu mă căutaţi, pentru că nu sunt aici. Sunt pretutindeni... Sunt nicăieri... Am devenit una cu întunericul... Sunt numele rostit de mame la ceas de noapte, atunci când vor să-și sperie copiii. O șoaptă uitată în grădina paradisului ruinat. Coșmarul ce tulbură somnul abisului. Sunt eu: Ragnar.
Acest articol a fost publicat în Blogosfera și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la O reacție senzațională

  1. vali andriesh zice:

    tare tare. am onoarea sa o cunosc pe autoarea acelui blog

    Apreciază

  2. simiyellow zice:

    hello hello… mi-a placut faptul ca incerci sa tii acest blog doar pentru tine, sa scrii ceea ce simti dar nu ai vrea sa postezi pe celalalt blog… si eu am un blog de care nu stie nimeni 😀 cat despre cele 10 vizite… ce sa zic, vreo 3 cred ca sunt de ale mele, abia asteptam sa vad ce mai scrii…. iar restul… ma bucur ca lumea viziteaza pagina ta. acum e doar la inceput dar sunt sigura ca mai in colo vor fi multe chestii interesante de citit 😛 apropo, sa mai adaugi ceva si la „autor” 🙂

    Apreciază

    • Ragnar zice:

      Mulțumesc pentru aprecieri. Nu știu însă cât de interesante vor fi chestiile.
      Cât despre autor, așa cum am spus, informațiile vor veni pe parcurs și s-ar putea să fie mai multe decât ar dori lumea să știe.
      PS: Vizitele nu era zece, erau atunci vreo 39, dacă îmi aduc bine aminte, dar numai 10 unici. Cum, de exemplu acum, sunt 85 de vizite și 23 de unici. Asta înseamnă că același IP a intrat de mai multe ori.

      Apreciază

Lasă un răspuns

