Progrese

Strategia mea pare că începe să dea roade. Am reușit să obțin adăugarea la blogroll din partea unui al doilea blog. Îi mulțumesc pe această cale și îi acord și un ping mititel. Vizitați-l, este un blog interesant. Desigur, blogul meu încă nu figurează în zelist, dar – probabil – va fi aprobat în curând.

Să nu uit însă că eram dator acestui om. Am făcut exact ceea ce spunea el că nu se face și, totuși, mi-a aprobat comentariul. Dar am considerat că prima postare are oarecum legătură cu asta. De fapt, articolul său mi-a inspirat prima postare și a grăbit deschiderea acestui blog secret.

Cred că s-a observat că primele postări se învârt în jurul blogosferei; pe viitor numărul lor va fi extrem de redus. Blogul va fi o oglindă a vieții mele, a ceea ce a fost, ar putut să fie și a ceea ce-mi va aduce viitorul. Bineînțeles, numele și alte informații personale nu vor fi dezvăluite. Totul se va învârti în jurul unui alter-ego, creat special pentru internet. Nici măcar țara în care se va desfășura acțiunea nu va fi cea reală; va fi țara în care m-am născut sau mă voi naște într-o altă viață.

Dar ajunge pentru astăzi; este ora 6:52 și încă nu m-am culcat. Oricum o voi face mai devreme decât ieri. A sosit timpul să cutreier puțin tărâmul oniric.

Despre Ragnar

Nu mă căutaţi, pentru că nu sunt aici. Sunt pretutindeni... Sunt nicăieri... Am devenit una cu întunericul... Sunt numele rostit de mame la ceas de noapte, atunci când vor să-și sperie copiii. O șoaptă uitată în grădina paradisului ruinat. Coșmarul ce tulbură somnul abisului. Sunt eu: Ragnar.
Acest articol a fost publicat în Blogosfera și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Progrese

  1. klausen1976 zice:

    Merci 🙂
    ps. ai cumva un blog si pe „blogspot” ? 🙂

    Apreciază

  2. Vania zice:

    Ziceam că „toate lucrurile bune sunt – cel puţin – trei”, aşa că am făcut şi eu adaosul la blogroll…

    Apreciază

  3. cami zice:

    hai sa ne blogroll-uim impreuna, vrei?:D

    Apreciază

  4. cami zice:

    camelia e ok:)

    Apreciază

Lasă un răspuns

