O mică întârziere

Al doilea capitol va mai întârzia puțin, pentru că zilele acestea am fost ocupat cu pregătirea unor provocatori/agitatori, care să se infiltreze la mitingul de mâine, spre a declanșa violențe. Glumesc, desigur… Dacă aș fi fost implicat în organizarea mitingului de mâine, aș fi împărțit la această oră grenade și kalașnikoave pentru o insurecție armată. Nici măcar nu sunt bugetar. Mă rog, am un salariu pe care 85% din locuitorii acestei țări l-ar putea considera nesimțit, dar vă asigur că merit fiecare leu pe care îl câștig. Sunt însă de acord cu cerințele protestatarilor de mâine. Cică statul trebuie să taie din pensii și din salariile bugetarilor pentru plata datoriilor sale către firme (probabil ale lui Cocoș, Udrea, Videanu etc). Ce trivial!

Așadar, cam în două-trei zile, voi reveni cu Capitolul II. Răbdare.

Despre Ragnar

Nu mă căutaţi, pentru că nu sunt aici. Sunt pretutindeni... Sunt nicăieri... Am devenit una cu întunericul... Sunt numele rostit de mame la ceas de noapte, atunci când vor să-și sperie copiii. O șoaptă uitată în grădina paradisului ruinat. Coșmarul ce tulbură somnul abisului. Sunt eu: Ragnar.
Acest articol a fost publicat în Personale. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la O mică întârziere

  1. Vania zice:

    Sper că provocatorii au fost bine antrenaţi!

    Apreciază

  2. Pingback: Metoda Schultz « Ioan Usca

Lasă un răspuns

