Țara cerșetorilor

ATENȚIE: POSTARE AGRESIVĂ!
Am fost plecat într-o scurtă vacanță. O imagine care m-a urmărit cu obstinație a fost aceea a cerșetorilor. Sunt pretutindeni. Îi disprețuiesc pe cerșetori, pentru că au ales calea cea mai ușoară. Întotdeauna am fost de părere că, dacă soarta te-a lovit crunt și ai ajuns la pământ și nu te mai poți ridica de acolo prin metode cinstite, singura cale de eliberare este cea necinstită: jafurile. De ce să te înjosești, apelând la mila unor oameni, care de multe ori nu au suficient pentru ei, darămite să mai dea și la alții? Nu este mai potrivit să-i aștepți în umbră pe bogați și să-i jefuiești? Prin mijloace cât mai puțin violente, dacă este posibil. Ca de exemplu, cu ajutorul unui spray paralizant. Îl voi respecta mai mult pe acel individ, dacă mă va aștepta la bancomat și mă va jefui, decât dacă mă va agresa verbal și vizual cu sărăcia lui afișată. Atenție însă: să nu îl văd eu primul… sunt înarmat! Dar, până și asta necesită efort, iar cum românului îi place munca precum dracului tămâia…

Cerșetoria a devenit, se pare, trade-mark-ul acestei țări. Ce brand de țară, ce frunză, ce Românie pitorească? România, țara cerșetorilor. Este un exemplu trist, cum spiritul războinic al locuitorilor de odinioară al acestor meleaguri a fost înlocuit cu o atitudine de servilism, de umilință, insuflată poate de secolele de aplecare în fața iataganului turcesc.

Pe un blog am citit recent o zicere: „Veniți în România, țiganii au plecat în Franța!” Complet fals! Sunt tot aici!

Despre Ragnar

Nu mă căutaţi, pentru că nu sunt aici. Sunt pretutindeni... Sunt nicăieri... Am devenit una cu întunericul... Sunt numele rostit de mame la ceas de noapte, atunci când vor să-și sperie copiii. O șoaptă uitată în grădina paradisului ruinat. Coșmarul ce tulbură somnul abisului. Sunt eu: Ragnar.
Acest articol a fost publicat în Jurnal și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

