Câte pagini trebuie să aibă un roman?

Păi, conform unor specialiști, un roman modern are aproximativ 60-70.000 de cuvinte, adică ceva mai mult de 240 de pagini. Mini-romanul meu autobiografic, „Viața lui Ragnar,” a ajuns la capitolul IX, totalizând aproximativ 6.200 de cuvinte. Nu este rău, poate doar subiectul este cam insipid, iar stilul lipsit de… stil.

Însă, momentan, sufăr de un blocaj, nereușind să completez capitolul X. Am hotărât cuprinsul înainte de a mă apuca de scris, așa că fiecare capitol avea trasate deja ideile principale. Unele capitole finale sunt chiar complete. Soluția ar fi să modific cuprinsul și să sar peste acest capitol sau să-l contopesc cu capitolul XI. Dar eu nu renunț niciodată fără luptă. Probabil, asta va întârzia apariția următorului capitol pentru o perioadă incertă. Pe singurul meu cititor îl rog să aibă răbdare și doresc să-i mulțumesc pe această cale. Bine, asta în cazul în care chiar citește cineva chestiile astea.

Despre Ragnar

Nu mă căutaţi, pentru că nu sunt aici. Sunt pretutindeni... Sunt nicăieri... Am devenit una cu întunericul... Sunt numele rostit de mame la ceas de noapte, atunci când vor să-și sperie copiii. O șoaptă uitată în grădina paradisului ruinat. Coșmarul ce tulbură somnul abisului. Sunt eu: Ragnar.
Acest articol a fost publicat în Personale. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Câte pagini trebuie să aibă un roman?

  1. Pingback: Zi de toamnă | Ioan Usca

  2. Am devenit curioasă. As vrea să citesc şi eu măcar un capitol dintr-un roman aflat în faşă. Mi-ar plăcea să dau câte o idee ! Nu cred în subiecte insipide! Totul ţine de percepţia fiecăruia. In ce priveşte stilul, eu chiar cred că este unul plăcut dacă este scris de proprietarul acestui blog, pe care de câte ori intru (of! timpul!) citesc cu multă plăcere.
    Mult succes. Voi fi o cumpărătoare a romanului !

    Apreciază

  3. Am citit pe fugă. Am avut impresia că este vorba de un alt roman în afara celui de pe blog! Imi cer scuze. „Viaţa lui Ragnar” voi comenta la locul cu pricina. Am mai multe de spus. Sper să nu te sperii. Am lipsit o perioadă cam lungă, dar ţin-te bine, am sosit!

    Apreciază

    • Ragnar zice:

      Acum, că tot ați menționat asta, am și o altă idee în studiu. Momentan însă nu există niciun capitol, este doar o schiță. Spre deosebire de”Viața lui Ragnar,” aici intenționez să adaug și dialoguri.

      Apreciază

Lasă un răspuns

