Idei

De vreme ce mă găsesc într-un impas cu continuarea poveștii din „Viața lui Ragnar,” am hotărât să transpun în practică o idee ce mi-a trecut prin minte zilele trecute. Fiecare personaj din „Viața lui Ragnar” are propria sa poveste, care – uneori – este mai interesantă decât a personajului principal. Această poveste nu este expusă suficient în narațiunea mini-romanului, necesitând poate un capitol separat. Următoarea poveste era, inițial, capitolul 33 din „Viața lui Ragnar.” Din rațiuni care țin strict de compoziție, structura capitolului a fost modificată, iar vechea relatare a întâmplării nu și-a mai găsit locul în poveste. Dar, în această noapte, episodul primește o nouă șansă într-o postare separată, dintr-o serie intitulată „scurte povestiri.”

Despre Ragnar

Nu mă căutaţi, pentru că nu sunt aici. Sunt pretutindeni... Sunt nicăieri... Am devenit una cu întunericul... Sunt numele rostit de mame la ceas de noapte, atunci când vor să-și sperie copiii. O șoaptă uitată în grădina paradisului ruinat. Coșmarul ce tulbură somnul abisului. Sunt eu: Ragnar.
Acest articol a fost publicat în Personale. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

