Eșec

1812 vizitatori (mă rog, de fapt click-uri, că așa numără wordpressu’), de pe 25 aprilie, de când am deschis acest blog. Nu pot să spun că sunt surprins. Nu scriu nici despre Bianca lui Bote’, nici despre poșete Louis Vuitton, așa că, nu interesează pe nimeni. Poate că nu am scris suficient de des, poate că nu trebuia să abordez tema pe care mi-am ales-o… Poate că trebuia să aleg poze cu mașini și femei goale, filmulețe cu reclame la bere etc. Oricare ar fi cauza, îmi asum eșecul. Nu voi schimba însă tema blogului, aceea a unui mini-roman autobiografic, întrerupt pe ici-colo de alte tentative literare și opinii personale.

Vizitele mele pe acest blog, și nu numai pe acesta, se vor rări însă. De astăzi mă îmbarc într-o călătorie care va dura doi ani, iar timpul meu liber va fi extrem de puțin. Și voi fi obosit, așa cum nu am mai fost de mulți ani. Totuși, din când în când, voi reveni cu câte o postare insipidă pe aici. Chiar dacă nu o va citi nimeni. La urma urmei, acest blog este unul personal.
Vox populi, Vox Dei.

Despre Ragnar

Nu mă căutaţi, pentru că nu sunt aici. Sunt pretutindeni... Sunt nicăieri... Am devenit una cu întunericul... Sunt numele rostit de mame la ceas de noapte, atunci când vor să-și sperie copiii. O șoaptă uitată în grădina paradisului ruinat. Coșmarul ce tulbură somnul abisului. Sunt eu: Ragnar.
Acest articol a fost publicat în Personale. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Eșec

  1. Pingback: Carusel -1 | Ioan Usca

  2. Pingback: Garcilaso | Caius

  3. klausen1976 zice:

    sa stii ca nici cu masini sau filmulete, nu ajungi cine stie unde 🙂 … eu am incercat asta … mai am gagicile goale 🙂

    Apreciază

    • Ragnar zice:

      Da, nebănuite sunt căile succesului.
      PS: Când m-am referit la filmulețe cu reclame la bere, nu despre Silence’s Blog era vorba. În acea zi intrasem pe un blog hip, cu aromă vegetală exotică, unde se afla un astfel de filmuleț.

      Apreciază

  4. Pingback: Miting | Caius

  5. Pingback: Domnul Chihleanu de la Margina – 1 | Ioan Usca

Lasă un răspuns

