Fetele cu ochelari

Fetele cu ochelari au fost dintotdeauna o țintă preferată în perioada adolescenței mele, rebelă și libertină. Nu toate însă, ci doar fetele cu pretenții intelectuale și pentru care amestecul bizar între dialectica anarho-marxist-nihilistă, stilul vestimentar al lui Ted Skjellum și aspectul fizic al lui Nicolai Cleve Broch, era cel puțin intrigant, iar dorința de a descoperi ceea ce se ascunde în spatele privirii misterioase, întotdeauna aspră, era prea puternică spre a fi înfrânată.

Fetele pentru care Fleurs du Mal nu este numele unui parfum, iar Rainer Maria Rilke nu este un fotbalist celebru. Cele pentru care un băiat, care nu numai că folosea citate din Nietzsche, ci – poate mai important – știa să-i scrie și numele, era o rara avis. „În sfârșit! Un bărbat cu creier,” erau probabil gândurile care le treceau prin minte. Nu bănuiau că în spatele discursului elevat se ascunde doar un băiat ca toți ceilalți, un prădător. O creatură vicleană, având în minte un singur lucru. Și pentru a obține acest lucru era în stare să spună absolut orice.

Erau alte vremuri, în care distracțiile nocturne se țineau lanț, iar fețele noi apăreau de la o săptămână la alta. Vremuri în care noțiunea de moralitate era ușor distorsionată de prea multele pahare de vodcă suedeză și coniac franțuzesc. Da, recunosc, mă folosesc de oricare scuză pe care o găsesc, în loc să admit că am utilizat mijloace necinstite pentru a amăgi sexul opus.

Acum însă acele vremuri sunt departe. Deși unii mă pot considera imoral, trebuie să menționez totuși că nu am înșelat niciodată pe vreuna dintre femeile care au făcut parte, la un moment sau altul, din viața mea. Deoarece este unul dintre lucrurile pe care nu le fac, punct. Nu am depășit niciodată nivelul flirtului, aproape, nevinovat. Desigur, nici nu am fost pus în situația de a mă confrunta cu o femeie care să folosească mijloace violente de seducție.

Despre Ragnar

Nu mă căutaţi, pentru că nu sunt aici. Sunt pretutindeni... Sunt nicăieri... Am devenit una cu întunericul... Sunt numele rostit de mame la ceas de noapte, atunci când vor să-și sperie copiii. O șoaptă uitată în grădina paradisului ruinat. Coșmarul ce tulbură somnul abisului. Sunt eu: Ragnar.
Acest articol a fost publicat în Gânduri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Fetele cu ochelari

  1. Pingback: Colecţionara de coşmaruri – 3 | Caius

  2. Pingback: De dragoste | Ioan Usca

  3. Pingback: Colecţionara de coşmaruri – 4 | Caius

  4. Pingback: Motanul Încălţat | Ioan Usca

  5. Il Serpente zice:

    citat din tine „menționez totuși că nu am înșelat niciodată pe vreuna dintre femeile care au făcut parte, la un moment sau altul, din viața mea. Deoarece este unul dintre lucrurile pe care nu le fac, punct.” , nu ar fi bine sa-i dai o reeditare ? :)))))))))))=)))))

    Apreciază

  6. questIon zice:

    Flirturile tale sunt predominant reale, virtuale sau fantasmatice?

    Apreciază

Lasă un răspuns

