Visuri colorate

Visele mele sunt întotdeauna incolore, deși unii ar putea să le considere ca fiind în alb și negru. Dar nu sunt nici nuanțe de alb și negru în visele mele. Mai degrabă, totul este bizar, aproape translucid, culorile nefiind parcă importante, ci doar personajele și senzațiile provocate de intriga visului.

Numai de două ori în această viață am visat colorat, iar de fiecare dată acea culoare a fost roșie. Roșu purpuriu, în vreme ce totul în jur era inert, lipsit de culoare. Roșu, culoarea sângelui. Și sânge a fost, dar niciodată al meu. Întotdeauna al altora.

Cred că un psiholog ar putea trage niște concluzii interesante din asta. Există totuși doar două direcții care pot fi urmate de o astfel de analiză virtuală. Prima ar conduce la ideea că sunt un individ violent, iar cea de-a doua ar suspecta că m-aș putea teme de sânge; de vărsarea sângelui meu. Și, probabil, amândouă ar fi greșite. Nu știu de ce am visat sânge sau de ce în acele vise le luam viețile unor bipezi. Poate că erau niște reacții ale subconștientului la întâmplările anterioare sau niște imagini obscure ale unui viitor incert. Cine știe? Întortocheate sunt căile tărâmului oniric.

Au fost vise extrem de violente, iar acea violență era parcă accentuată de prezența sângelui roșu, care curgea în valuri. Efectul a fost atât de intens, încât mi le aduc aminte și acum, deși unul dintre acestea a avut loc cu mai bine de zece ani în urmă. Al doilea a fost mai recent, acum doar câteva săptămâni, oferindu-mi, în acest mod, pretextul acestei postări.

Despre Ragnar

Nu mă căutaţi, pentru că nu sunt aici. Sunt pretutindeni... Sunt nicăieri... Am devenit una cu întunericul... Sunt numele rostit de mame la ceas de noapte, atunci când vor să-și sperie copiii. O șoaptă uitată în grădina paradisului ruinat. Coșmarul ce tulbură somnul abisului. Sunt eu: Ragnar.
Acest articol a fost publicat în Gânduri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Visuri colorate

  1. Pingback: Annabel Lee | Ioan Usca

  2. Pingback: Colecţionara de coşmaruri – 28 | Caius

Lasă un răspuns

