În care se dezvăluie că sunt aproape uman

Am primit sfatul să încerc să fac acest blog mai… agreabil, ca să zic așa. Din acest motiv, m-am gândit să scriu despre trei dintre filmele mele preferate; unele pe care aș putea să le văd de o sută de ori și nu m-aș plictisi (bine, poate nu chiar de atâtea ori). Nu cred că îi trece cuiva prin minte care ar putea fi acestea. S-ar putea să vină ca o surpriză, dar unul dintre ele este „I Am Dina.” Da, incredibil, nu-i așa? Cred că vă așteptați la cu totul altceva. La prima vedere, ar putea fi aruncată vina pe Maria Bonnevie și pe pistruii acesteia. Pentru că, nu-i așa?, toată lumea știe că lui Ragnar îi plac roșcatele naturale. De fapt, nu pot să explic de ce îmi place acest film. Poate că, este pentru că știu cum este să ai un tată care nu te iubește. Și asta, fără să-mi fi ucis mama din greșeală sau vreo altă rudă. Poate că, este din cauză că îmi plac femeile impulsive, chiar puțin nebune, aș putea spune. Nu cred că ar trebui să spun, dar la o anumită scenă din film, îmi vine să-l ucid pe Depardieu. Este cea în care vine vorba despre cai. 🙂 Cine l-a văzut, știe despre ce vorbesc. Una peste alta, este un film remarcabil, iar Maria este absolut strălucitoare în acest rol.

Un altul este „Breaking the Waves.” Din nou, se va putea remarca, de către răutăcioși, chestiunea cu părul roșu, aici fiind cel al lui Emily Watson. A nu se ignora complet, însă, paralela evidentă dintre doza de nebunie, în sensul bun, a personajelor. Acest film îmi stârnește însă și alte sentimente față de personajul Bess McNeill. Dacă, la un moment dat, simt compasiune față de suferința ei, când este umilită de acei copii, nu am putut să nu simt repulsie față de scena din autobuz. În plus, întotdeauna am urât trădarea, de orice fel. Da, știu, soțul o forțează, bla-bla-bla, totuși…
Filmul este tulburător, nerecomandat să fie urmărit în cuplu, deoarece poate isca discuții… primejdioase. O chestie foarte amuzantă, pe care am auzit-o, a fost despre cineva (un tânăr student), care a fost la film cu tatăl său, atunci când a rulat pe ecrane. 😆 Îmi și imaginez cât de jenant a fost.

În sfârșit, ultimul film este „Malena.” Nu voi spune decât faptul că am împărtășit durerea lui Renato, că mi-am dorit s-o pot salva de la cădere. Filmul acesta mi-a rupt inima. Atât. Cum? Monica are pistrui? N-am observat.

Ce? Prea multă nuditate în aceste filme? Faptul că sunt bărbat, este suficient? Adevărul este că, filmele acestea, sunt doar trei dintre numeroasele titluri pe care le pot pune pe această listă, a preferatelor mele. Dar, cum nu intenționez să transform acest blog într-unul despre filme, mă voi limita la acestea trei.

Am gusturi feminine? Cineva, demult, foarte demult, spunea că sunt un băiat cuminte ca o fată. Bineînțeles, se înșela, dar cu privire la fete; fetele nu sunt cuminți. Nu sunt o femeie captivă într-un trup de bărbat, dar emoțional semăn foarte mult cu o fată. Din acest motiv înțeleg atât de bine femeile, iar ele sunt atrase iremediabil de mine. În rest, totul reprezintă o mască; nu sunt durul care mă pretind, nici aici, nici altundeva.

Despre Ragnar

Nu mă căutaţi, pentru că nu sunt aici. Sunt pretutindeni... Sunt nicăieri... Am devenit una cu întunericul... Sunt numele rostit de mame la ceas de noapte, atunci când vor să-și sperie copiii. O șoaptă uitată în grădina paradisului ruinat. Coșmarul ce tulbură somnul abisului. Sunt eu: Ragnar.
Acest articol a fost publicat în Personale. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la În care se dezvăluie că sunt aproape uman

  1. cami zice:

    Malena mi-a plăcut mult, mult de tot:P

    Apreciază

  2. Pingback: Masacrul « Ioan Usca

  3. Pingback: In atentia medicilor de familie: Ministerul Sănătăţii a supus dezbaterii publice proiectul de Ordonanţă pentru modificarea şi completarea Legii 263/2004 privind asigurarea continuităţii asistenţei medicale primare prin centrele de permanenţă &

  4. Il Serpente zice:

    Deci nu pot să înțeleg cum poți oare să fii născut în zodia în care ești tu născut pur și simplu este imposibil , cred că la nașterea ta au greșit doctorii cu ceva pe acolo la certificatul tău de naștere și astfel ești de fapt născut în zodia următoare celei care crezi că ești acum ,și așa mi-aș explica și eu o mulțime de lucruri …….:>:>

    Apreciază

Lasă un răspuns

