Afemeiat

ATENȚIE: Această postare conține dezvăluiri despre modul în care funcționează mintea bărbaților. Bine, a unora dintre ei. Ca să vă mențineți iluziile despre cavalerii pe cai albi.

Uitându-mă puțin peste „Viața lui Ragnar” mi-am dat seama că s-ar putea intitula foarte bine „Ragnar și femeile.” Cel puțin, asta este impresia pe care mi-a lăsat-o, la o „revizie” sumară. Patru capitole au nume de femei și mai urmează încă două. Iar altele trei sunt tot despre foste iubiri. Deh, așa este alcătuit cuprinsul! Despre ce era să scriu? Despre cum era atmosfera la ora de fizică? Totuși, mai încolo, numărul capitolelor despre femei va scădea. Credeți-mă pe cuvânt, știu despre ce vorbesc; doar eu am scris acele capitole. Nu pot nega, însă, faptul că îmi plac femeile. Și nu au fost nici atât de multe. Sincer! Le puteți număra și singuri, citind „Viața lui Ragnar.” Am ajuns deja la „Christine,” și vor mai fi doar două. Fosta și actuala.

Recunosc însă că sunt un ins căruia îi place să privească femeile. Chiar destul de insistent, aș spune. Dacă locuiți în București, sunteți femeie, arătați bine (după criteriile mele) și călătoriți cu metroul prin zona centrală și semicentrală, atunci ați avut ocazia să mă vedeți, chiar dacă n-ați știut că sunt eu. Eu sunt tipul brunet, întotdeauna tuns suficient de scurt, uneori cu o barbă blond-roșcată (ușor nebărbierit sunt numai joia și vinerea, dacă am avut o săptămână grea; ceea ce se întâmplă foarte rar, dar se întâmplă), care v-a privit stăruitor, chiar enervant. Am mereu o mapă neagră în mână și nu port niciodată costum. Decât la înmormântări și nunți. Aș arăta și aiurea, îmbrăcat la costum prin metrou. Adică, ce-i asta? Lucrez la birou și merg cu metroul? Ar însemna că am un serviciu prost plătit. Atunci, de ce aș mai purta costum la un job de rahat? De ce nu am o mașină? Despre asta, în altă postare.

Sunt tipul care vă privește cu obrăznicie, dar dacă privirile ni se întâlnesc, asta nu va dura decât o fracțiune de secundă. Nici măcar eu nu sunt chiar atât de nesimțit. Vă privesc, chiar dacă sunteți de mână cu un tip. Chiar dacă el se prinde și se uită urât la mine, nu-i arunc nici măcar o privire. Sunt în avantaj, fiind singur. Nu te poți băga într-o posibilă altercație, când ești de mână cu iubita/soția. Greutatea mea variază între 89 și 92 de kilograme, echilibrat distribuite. Există șansa să te faci de râs, dacă ți-o furi, fie verbal fie fizic, și nu sunt mulți care își asumă acest risc, cu un individ ca mine. Am spus cumva că umblu înarmat? Păi, asta îmi creează un ușor avantaj psihologic, în sensul că am senzația că sunt invincibil.

M-am uitat și mă uit după alte femei chiar când am fost/sunt cu „ele” lângă mine. Și ele au observat deseori asta, dar nu spus nimic, niciodată. Nu împuști găina cu ouăle de aur. În plus, dacă știi că dulăul e cuminte, și-l cunoști suficient de bine, știi că doar se uită, ca la un tablou frumos. No harm done. Reacțiile voastre sunt mixte, de la iritare, la timiditate, curiozitate, până la „răspunsul” așteptat de mine. Adică, acea privire pe care mi-o aruncați pe furiș, atunci când credeți că nu vă observ.

De ce mă uit? Nu știu, probabil nu mă pot abține. Poate sunt obsedat. Poate este ceva în genele noastre de bărbați. Pentru că, sunt doar două tipuri de bărbați: cei care se uită și cei care nu recunosc. Da, și încă două: cei care sunt gay și cei „bolnavi.”

Despre Ragnar

Nu mă căutaţi, pentru că nu sunt aici. Sunt pretutindeni... Sunt nicăieri... Am devenit una cu întunericul... Sunt numele rostit de mame la ceas de noapte, atunci când vor să-și sperie copiii. O șoaptă uitată în grădina paradisului ruinat. Coșmarul ce tulbură somnul abisului. Sunt eu: Ragnar.
Acest articol a fost publicat în Personale. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Afemeiat

  1. Pingback: Guvernul a aprobat ordonanţa privind recalcularea pensiilor militare « Hai ca se poate!

  2. Pingback: Zefiro torna « Ioan Usca

Lasă un răspuns

