Inspirație

Nu sunt un blogger care scrie zilnic, nici măcar foarte des. Totuși, după cum probabil se observă, în această lună am scris ceva mai frecvent. O explicație este aceea că am scapăt de un proiect pe care îl aveam pe un alt blog. Probabil nu este o coincidență nici faptul că, în perioada 14-19 ianuarie, am ascultat zilnic o melodie pe care am descoperit-o recent. Cred că există o cauzalitate între cele două. Se pare că muzica mă inspiră să scriu, deoarece am postat zilnic în acea săptămână. Iată și melodia respectivă (fără videoclip, că nu sunteți pe un blog trendy). Una surprinzătoare, având în vedere că prefer, în general, metalele grele și foarte grele, iar – de obicei – pentru inspirație foloseam genurile Atmospheric, Funeral Doom și Dark Ambient.

Despre Ragnar

Nu mă căutaţi, pentru că nu sunt aici. Sunt pretutindeni... Sunt nicăieri... Am devenit una cu întunericul... Sunt numele rostit de mame la ceas de noapte, atunci când vor să-și sperie copiii. O șoaptă uitată în grădina paradisului ruinat. Coșmarul ce tulbură somnul abisului. Sunt eu: Ragnar.
Acest articol a fost publicat în Jurnal. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Inspirație

  1. Pingback: Ascensiune « Gabriela Elena

  2. Pingback: Angoase « Ioan Usca

  3. Zvârluga zice:

    Mmmm, ce piesă mângâioasă! Faină muză!

    Apreciază

Lasă un răspuns

