Welcome to the Worldwide Conspiracy

Nu vă faceți nicio iluzie, elitele care conduc planeta există și ne manipulează zilnic. Liderii s-au aliat dintotdeauna pentru a continua exploatarea maselor. Astăzi, aceștia controlează media planetară, internetul șamd. Pot să înțeleg ce-i mână pe acești conspiratori, pentru că acel dispreț față de omul de rând îl am și eu. Sigur, aici unii vor observa că și eu sunt un om de rând. Păi, nu prin puterea deținută categorisesc eu oamenii de rând. Am spus oameni de rând, ca să nu spun dobitoci, adică proști. Nu cupiditatea este atributul care te ridică la rangul de om deosebit în ochii mei. Ci cunoașterea și caracterul.

Toți cei care înjură elitele și conspirația iudeo-masonică etc sunt niște ipocriți. Ce s-ar întâmpla dacă, într-o bună zi, cineva i-ar întâmpina cu cuvintele „Welcome to the Worldwide Conspiracy. You have been selected to become a member of a secret elite, and you shall rule the world together with us.” Bănuiesc, că vor spune „No, thanks, I’m fine the way I am right now.” Aiurea! Majoritatea oamenilor vor fi extrem de încântați să devină membrii unei organizații secrete, gen Ordinul Suveran al Cavalerilor de Malta. Numai că nu le propune nimeni asta. Să nu credeți însă că toți cei care devin membri ai organizațiilor secrete controlate de elitele planetare, devin și persoane importante în ierarhia mondială. Unii sunt pur și simplu niște vaci proaste bune de muls, gen regele gunoaielor de la noi. Genul de dobitoci care cred că, dacă primesc o mantie și un sceptru, sunt niște semi-împărați. Oricum, așa-zisele organizații secrete, despre care știe toată planeta, sunt doar un paravan pentru adevărații păpușari. Adevăratele elite sunt în umbră. Doar epoca internetului a reușit să-i scoată pe câțiva la lumină. Acesta este și motivul pentru care se încearcă ținerea sub control a internetului.

Prin urmare, suntem niște pioni afurisiți cu toții. Dar înțeleg întrutotul mentalitatea oamenilor care controlează planeta. Și eu aș fi făcut exact același lucru, dacă m-aș fi numărat printre ei. Deoarece, majoritatea ființelor umane nu sunt decât niște viermi detestabili, care nu fac altceva decât să consume și să se distreze, cu nicio urmă de îngrijorare pentru viitorul omenirii. Acționând pe baza dictonului „Après nous, le déluge.”

Recunosc, am scris această postare doar pentru a avea prilejul să adaug imaginea de mai jos.

Despre Ragnar

Nu mă căutaţi, pentru că nu sunt aici. Sunt pretutindeni... Sunt nicăieri... Am devenit una cu întunericul... Sunt numele rostit de mame la ceas de noapte, atunci când vor să-și sperie copiii. O șoaptă uitată în grădina paradisului ruinat. Coșmarul ce tulbură somnul abisului. Sunt eu: Ragnar.
Acest articol a fost publicat în Felurite. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Welcome to the Worldwide Conspiracy

  1. Pingback: Tenebre – 24 | Caius

  2. Pingback: Pildă trilingvă « Ioan Usca

Lasă un răspuns

