M-am hotărât să devin prost – Sau poate că am fost mereu

Așadar, sunt prost. Credeți că sunt deștept și exagerez? Păi, de exemplu, nu pot să calculez mental 228.174×128.759. Oricât aș încerca, nu-mi iese. Undeva, pe la mijloc, pierd mereu șirul calculelor. Concluzia: sunt prost. Unii mă consideră deștept, pentru că îmi aduc aminte diverse chestii. Da, dar asta nu înseamnă că ești deștept, ci doar că ai o memorie bună.

Am avut rezultate bune la școală, dar asta poate însemna doar că am avut colegi tâmpiți. Am avut cea mai mare medie la bacalaureat din liceu, dar… bine, aici ar fi ceva de discutat. Nu am nici masterat, nici doctorat. Deci, cât de deștept pot fi? Mă pricep la multe lucruri, dar nu excelez la nimic. Însă cred c-am mai spus asta.

Punctul meu forte a fost faptul că am fost înconjurat mereu de dobitoci. În acest mod, am reușit să ies în evidență, fiind cel mai… informat – să zicem – dintre aceștia. Poftim? M-am făcut singur dobitoc? Ce, credeați că am făcut-o neintenționat? Dacă da, sunteți niște cretini! Reiau ideea: am indus mulți oameni în eroare astfel. În plus, faptul că știu ce înseamnă cuvinte gen „imuabil,” și le strecor uneori în conversații, a avut întotdeauna darul de a-i intimida pe inculți. Aceștia tac brusc câteva secunde, atunci când spun ceva de acest fel, înjurându-mă probabil în gând. Însă aceasta este o farsă; îmi plac cuvintele și atât.

Zilele trecute mă întrebam: „La ce mă pricep eu cel mai bine?” Să fiu sincer, încă n-am găsit un răspuns pertinent. Poate că sunt doar un parazit. La urma urmei, ce anume am creat eu până acum? Nu sunt altceva decât o umbră inutilă, una dintre multele care infestează această planetă.

Despre Ragnar

Nu mă căutaţi, pentru că nu sunt aici. Sunt pretutindeni... Sunt nicăieri... Am devenit una cu întunericul... Sunt numele rostit de mame la ceas de noapte, atunci când vor să-și sperie copiii. O șoaptă uitată în grădina paradisului ruinat. Coșmarul ce tulbură somnul abisului. Sunt eu: Ragnar.
Acest articol a fost publicat în Gânduri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la M-am hotărât să devin prost – Sau poate că am fost mereu

  1. Pingback: Cum isi distreaza PDL-istii votantii « Hai ca se poate!

  2. Pingback: 18 « Ioan Usca

  3. Pingback: Greu cu dictatorii astia! – Hosni Mubarak a demisionat – Ceilalti din pacate mai asteapta – HAI CA SE POATE! « Hai ca se poate!

  4. lili3d zice:

    Se pare că scrii bine.

    Apreciază

    • Ragnar zice:

      Nu aș merge chiar atât de departe… Am fost întotdeauna capabil să-mi analizez propriile acțiuni la rece, iar în ultima perioadă nu pot să nu observ o scădere a calității postărilor mele. Nu că înainte ar fi fost una extraordinară, totuși… Cred că am ajuns la fundul sacului cu idei. Oricum, mulțumesc pentru apreciere. 🙂

      Apreciază

  5. lili3d zice:

    Orice scriitor crede că a ajuns acolo ( la fundul sacului).
    La urma urmei, e o stare de spirit, cred eu, trecătoare.
    Și, când te apuci de scris efectiv, îți vin și ideile. Uneori se autocreează.

    Apreciază

Lasă un răspuns

