Ab intestato

Nu știu ce anume m-a determinat să scriu cele ce urmează. Nu sunt pe moarte, nu din câte știu, dar țin să anunț pe toată lumea că, în cazul în care nu voi posta nimic pe blog timp de trei luni, asta va însemna că sunt mort. Mort, ca în decedat. Când se va întâmpla acest lucru, peste mulți-mulți ani, sper eu, unii se vor bucura poate, în vreme ce pe alții îi va întrista puțin. Să nu vă pară prea bine însă; curând veți muri și voi.

Nu voi închide niciodată acest blog, decât în cazul în care va dispărea platforma WordPress sau dacă lumea se va sfârși. Voi continua să-mi expun ideile anoste atâta timp cât o voi putea face. Așadar, ghinion! Blogosfera s-a procopsit cu mine. 😉

Despre Ragnar

Nu mă căutaţi, pentru că nu sunt aici. Sunt pretutindeni... Sunt nicăieri... Am devenit una cu întunericul... Sunt numele rostit de mame la ceas de noapte, atunci când vor să-și sperie copiii. O șoaptă uitată în grădina paradisului ruinat. Coșmarul ce tulbură somnul abisului. Sunt eu: Ragnar.
Acest articol a fost publicat în Jurnal. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Ab intestato

  1. quidam zice:

    Daca o sa respecti decizia asta ca pe cea cu schimbarea gravatarului…. 🙄

    Apreciază

    • Ragnar zice:

      Ca să fiu sincer, scrisesem un articol numit „Gravatar II,” în care explicam de ce nu l-am schimbat. A fost și publicat vreme de vreo cinci minute, dar l-am șters, considerând că nu trebuie să dau explicații. Totuși, voi face o excepție, în cazul tău, de vreme ce ai menționat asta. Mai întâi, miercurea trecută mi-a crăpat hard-ul, pierzând aproximativ o lună de muncă. După cum îți închipui, acest lucru nu a avut darul să mă amuze foarte tare. Dintr-un motiv necunoscut, am reușit să-l fac să-și revină însă datele erau pierdute. În acest moment, trădătorul se află în probe, iar programul pentru camera foto nu este încă instalat. Desigur, aș putea să-mi fac o poză cu telefonul, că nu are nevoie de program să-l conectez cu PC-ul, dar…
      Apoi, nu a fost o promisiune. Doar am spus atunci „posibil, în jurul datei de…”
      Și, în cele din urmă, din anumite motive am considerat că imaginea lupului în blană de miel mi se potrivește. Totuși, voi schimba eventual acea imagine, dar mai trebuie să ai răbdare. Sunt un perfecționist și nu voi publica nicio imagine decât atunci când voi considera că este potrivită.

      Apreciază

  2. quidam zice:

    Stiu ca nu a fost o „promisiune” si tocmai de aceea am ocolit cuvantul! 🙂 Recunosc, prima data asa am scris, dar m-am corectat.
    Dificultatile tehnice sunt regretabile si ofera circumstante atenuante pentru nerespectarea unei decizii, si probabil imaginea de acum ti se potriveste mai bine; totusi, acea postare incepea cu „am hotarat” si aici am ajuns la „eventual”. Esti chiar atat de sigur ca nu o sa inchizi NICIODATA blogul? 😉

    Apreciază

    • Ragnar zice:

      Da, sunt sigur. Iar asta este o promisiune. Te legi de chestii semantice. Așa cum am mai spus, se întâmplă să (mai) gândesc în altă limbă. Aveam în cap cuvântul „eventually”, când am spus eventual.

      Apreciază

  3. Il Serpente zice:

    Ragnar deci chiar nu pot să înțeleg ; de ce gândești în engleză ? , adică ai mai zis asta într-un comentariu ,dar nu te-am crezut atunci , am crezut „you’re just showing off ” , ca să observ mai apoi , adică acum , că tu chiar faci asta , „dead , as in deceased ” ? , wtf ? ,românii nu folosesc ” mort, ca în decedat ” , nu prea are logică pentru noi ……. deci, aștept să mă luminezi „Luminăția ta malefică ” !
    p.s : te rog să nu începi să gândești în latină că atunci nu am să te mai pot urmări :))

    Apreciază

Lasă un răspuns

