Insomnia

Patru ore am dormit astăzi, cărora li se adaugă șase ieri, patru alaltăieri și vreo cinci duminică. Nu este chestia că nu reușesc să adorm, ba chiar adorm foarte repede, spre deosebire de alte dăți. Însă, după intervalele orare descrise mai sus, mă trezesc și nu mai reușesc să adorm. Iar cauza trezitului este întotdeauna externă: vreun zgomot făcut de vecinii mei cretini. Problema este că eu sunt un individ care are nevoie de opt ore de somn, cel puțin. Altfel, arăt și mă simt ca dracu’. Este mult mai greu pentru mine decât pentru alții, deoarece nu beau cafea și nici alte stimulente, care să mă ajute să mă mențin treaz. Și mai am și niște cretini pe cap la serviciu, aflați în control. Iar problemele cu somnul țin de aproximativ două luni.

Întotdeauna spun că mă voi odihni în week-end, dar niciodată nu o fac. Dacă reușesc și luna asta să scap fără un atac cerebral sau un infarct este mare lucru. Cred că am început să am un comportament deviant, datorită oboselii accentuate. De vreo câteva zile, am senzația că mă urmărește cineva. În plus, mă enervez foarte repede și am ieșiri nepotrivite și am început să-mi terorizez colegii, mai mult ca de obicei.

Dacă nu par coerent în această postare, atunci se știe cauza. Cred că trebuie să-mi iau câteva zile de concediu săptămâna viitoare, ca să-mi revin. Știți procedura, dacă nu scriu nimic timp de trei luni de zile, atunci sunt mort. De oboseală.

Despre Ragnar

Nu mă căutaţi, pentru că nu sunt aici. Sunt pretutindeni... Sunt nicăieri... Am devenit una cu întunericul... Sunt numele rostit de mame la ceas de noapte, atunci când vor să-și sperie copiii. O șoaptă uitată în grădina paradisului ruinat. Coșmarul ce tulbură somnul abisului. Sunt eu: Ragnar.
Acest articol a fost publicat în Jurnal. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Insomnia

  1. pitapata zice:

    Lipsa de somn poate provoca psihoze.
    E de preferat sa iei somnifere macar o perioada de 10 zile sau asa ceva pana te refaci.

    Si neaparat sa consulti un medic.

    Iar daca nu si nu, cand te trezesti si nu poti sa dormi , citeste ceva. Oricat de obosit esti. O sa adormi daca citesti in plina noapte..
    Somn usor!

    Apreciază

  2. pitapata zice:

    am uitat sa iti zic..
    poti sa incerci mintal sa iti derulezi ziua care a trecut de la momentul cand te-ai bagat in pat , inapoi.
    Deci n-0 incepi cu dimineata ci cu seara inspre dimineata.
    Si babeste..
    M-am bagat in pat, iar acum cinci minute m-am spalat pe dinti, inainte de asta am facut x, inainte de x am facut y , etc , bucata cu bucata si in detaliu.
    Garantat pana la urma adormi.

    Apreciază

  3. Pingback: Aşa cred eu că miroase Dumnezeu! « Cati Lupaşcu. În oraşul de cuvinte

  4. Theodora zice:

    Si eu am aceleasi probleme.
    Am nevoie de cel putin 8 ore de somn ca sa nu fiu nervoasa toata ziua.
    Dupa 9 ore pot sa fiu chiar amabila 🙂
    Si eu ma trezesc foarte usor din cauza zgomotelor facute de vecinii care nu inteleg ca nu sunt singuri in bloc si care in fiecare seara dupa ora 23.30 isi muta mobila si/sau au chef sa asculte muzica.
    Problema este ca daca ma trezezc nu pot sa ma adorm. 😦
    Din fericire (de fapt din pacate) eu nu mai am serviciu asa ca nu „terorizez „pe nimeni.
    Cand aveam serviciu si trebuia sa adorm sigur ca sa nu fiu un pachet de nervi a doua zi , luam o jumatate de pastila de dormicum.
    Nu se intampla des, de 5-6 ori pe an cel mult.
    ATENTIE!!!! Nu iti recomand sa iei nimic …. intreaba medicul….
    Mie pastila asta nu imi facea rau…. adica nu ma trezeam nauca dimineata.
    http://www.sfatulmedicului.ro/medicamente/dormicum-comprimate-filmate_9843
    „De vreo câteva zile, am senzația că mă urmărește cineva” – poate este o admiratoare…. de ce te gandesti ca este neaparat cineva care nu iti vrea binele 😀

    Apreciază

    • Ragnar zice:

      Mulțumesc pentru gânduri, dar nu am fost niciodată adeptul substanțelor chimice. O să-mi revin; când voi fi suficient de obosit, voi dormi. Deja fac progrese: cinci ore și jumătate ieri, șapte astăzi…

      Apreciază

Lasă un răspuns

