Fără vicii

Nu am niciun viciu, dintre cele cunoscute omului. Nu fumez, nu beau (în exces), nu mă droghez – nu am făcut-o niciodată, nici măcar nu beau cafea. Niciun fel de mâncare sau vreo băutură nu-mi stârnește vreo emoție deosebită. Zahărul și, în general, dulciurile mă lasă rece. Nici măcar apă nu beau, decât foarte rar; numai ceaiuri fără zahăr. M-am îmbătat o singură dată în viață, pe când aveam vreo 17 ani. De fapt, de pe la jumătatea lunii ianuarie nu am mai gustat deloc băuturile alcoolice. Iar atunci era vorba despre o sticlă de cidru franțuzesc. Mă rog, am un punct slab, ceva căruia nu-i pot rezista foarte mult timp, dar despre asta nu se poate vorbi în public. Cel puțin, eu n-o fac, alții însă…

Poate, în ultima vreme, am o mică problemă cu internetul, în sensul că intru aproape în fiecare zi; cu accentul pe aproape. Pe de altă parte, am cam renunțat la televizor; foarte rar mai urmăresc câte ceva. Dar acestea din urmă nu pot fi considerate cu adevărat vicii. Aș putea să trăiesc fără probleme în pădure, fără electricitate – de fapt am și făcut-o timp de 14 zile și jumătate.

Concluzia ar fi că sunt un fel de sfânt, nu-i așa? Păi… nu tocmai, am comis păcate foarte grele. Dar, despre asta, cu altă ocazie.

Despre Ragnar

Nu mă căutaţi, pentru că nu sunt aici. Sunt pretutindeni... Sunt nicăieri... Am devenit una cu întunericul... Sunt numele rostit de mame la ceas de noapte, atunci când vor să-și sperie copiii. O șoaptă uitată în grădina paradisului ruinat. Coșmarul ce tulbură somnul abisului. Sunt eu: Ragnar.
Acest articol a fost publicat în Personale. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Fără vicii

  1. Pingback: Indicii anatomice – 6 | Caius

  2. Pingback: Am nevoie să aud ceea ce inima ta spune despre mine « Gabriela Elena

  3. dagatha zice:

    eheheeeeeeeeeeei…după cum au comentat unii, se pare că au o concepție diferită despre vicii :-))))
    cel mai interesant lucru la vicii mi se pare acela că posesorul lor se simte minunat în compania a ceea ce majoritatea văd a fi „defecte”.
    Da, e drept că acelea mai grave…nu sunt cele care se văd…
    vorba ta…despre asta, despre păcatele foarte grele, nu se poate vorbi aici
    🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

