Duzina de cuvinte – Vidul

Ca în fiecare seară, mă îndrept grăbit spre casă. Pășesc apăsat pe un drum ce îl cunosc prea bine. Știu unde merg și totuși nu sunt atât de sigur. Tristețea se insinuează încet în mintea mea. Îmi simt sufletul gol. Îmi aud gândurile plutind aiurea, în eter… Aș vrea să plouă, să mă opresc și să simt picurii reci curgându-mi pe obraji. O ploaie neastâmpărată, cu tunete și fulgere care să brăzdeze văpăi aurii pe cerul plumburiu. Aș vrea să mă pot ascunde de lume și totuși să rămân în lume. Să mă fi născut poate într-un alt secol. Când oamenii erau mai naivi, când încă mai credeau în basme. Când drumul către fericire poate nu era atât de anevoios. Aș vrea să fiu altundeva, altcineva, oriunde și oricum

Mă tem câteodată că am rătăcit calea… Că am ales varianta cea mai ușoară. Că am renunțat prea ușor la visurile mele. Că am greșit al vieții tren. Că planurile mele s-au risipit ca un grăunte de nisip în vânt. Îmi cuprind capul în palme și plâng, ca un copil. De ce trebuie să fie atât de multă durere? Mă opresc, pentru o clipă, realizând că sunt pe stradă, și-mi privesc chipul șters într-o vitrină. Sunt eu oare sau este o nălucă? Îmi continuu drumul, cu pași iuți, către o destinație necunoscută. Îmi vine să mă opresc în prima gară și să iau primul tren către nicăieri.

* O idee preluată de la Lora. Au mai scris despre asta: Psipsina, Scorpio, Redsky, Labulivar și Vero.

Despre Ragnar

Nu mă căutaţi, pentru că nu sunt aici. Sunt pretutindeni... Sunt nicăieri... Am devenit una cu întunericul... Sunt numele rostit de mame la ceas de noapte, atunci când vor să-și sperie copiii. O șoaptă uitată în grădina paradisului ruinat. Coșmarul ce tulbură somnul abisului. Sunt eu: Ragnar.
Acest articol a fost publicat în Compoziții. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Duzina de cuvinte – Vidul

  1. Pingback: Plutind Gol (al zecelea episod din elucubraţia cu 12 zombi şi 12 cuvinte impuse) | VERONICISME

  2. Pingback: Duzina de cuvinte-Un om simplu « cataratorii

  3. Pingback: duzina de cuvinte- maya « psipsina

  4. psipsina zice:

    bun venit în joaca noastră! 🙂

    Apreciază

  5. redsky2010 zice:

    sper sa te regasesti, nu ca o naluca ci ca un om plin de viata si bucurie 😉

    Apreciază

  6. Pingback: Duzina de cuvinte: Senectute (V) | Redsky2010's Blog

  7. Pingback: duzina de cuvinte- maya | psi-words

Lasă un răspuns

