Înapoi

Realizez că absența mea poate naște anumite suspiciuni, având în vedere că a coincis cu trei evenimente: nunta regală, vacanța de 1 mai și asasinarea lui Osama bin Laden. Din nefericire, sau mai bine zis din fericire, nu am fost nici la Londra, nici la Vama Veche, nici în Pakistan. Ideea mea despre distracție nu include petrecerea vacanței pe plajă, la 16 o C și consumul de bere la pahar de plastic. De fapt, urăsc berea. Nici după mare nu mă omor, deși nu este vorba despre mare per se, ci despre aglomerație, mici, manele șamd.

Cât despre nunta de la Londra, ce să spun? Se pare că cineva mi-a pierdut invitația la poștă… Pentru că, pe post de gură-cască nu mă va vedea nimeni la astfel de evenimente. Iar faptul că Osama a fost ucis exact în perioada în care am lipsit eu, este o pură coincidență. :mrgreen:

Unde am fost? Interesează pe cineva cu adevărat? Nu cred, așa că mă voi abține. Oricum, nu am părăsit teritoriul fascinantei noastre țări. De fapt, nu l-am părăsit niciodată, să spun drept. Nu am simțit niciodată tentația de a ieși din țară. Până acum, nu am avut experiențe neplăcute pe la hotelurile noastre, așa că nu mă pot plânge. Poate că, pe la alții este mai bine, dar eu nu am reușit nici să vizitez toate zonele turistice din această țară, ce naiba să caut în altă țară?! Oricum nu m-aș duce într-o țară gen Bulgaria sau Turcia. M-aș duce în Franța, Irlanda, Norvegia, Austria, Elveția sau Germania. Și sincer, mă tem să nu-mi placă atât de mult, încât să nu mă mai întorc niciodată în România.

Mărturisesc faptul că, atunci când am plecat, îmi propusesem să nu postez pe blog chiar în ziua revenirii acasă. Însă, se pare că mi-a lipsit acest exercițiu de exhibiționism intelectual, mai mult decât mi-ar place să recunosc.

Le mulțumesc celor care m-au băgat în seamă, în perioada absenței: Rokssana, Gabriela Elena, Theodora Marinescu, Ioan Usca și Ilarie.

Despre Ragnar

Nu mă căutaţi, pentru că nu sunt aici. Sunt pretutindeni... Sunt nicăieri... Am devenit una cu întunericul... Sunt numele rostit de mame la ceas de noapte, atunci când vor să-și sperie copiii. O șoaptă uitată în grădina paradisului ruinat. Coșmarul ce tulbură somnul abisului. Sunt eu: Ragnar.
Acest articol a fost publicat în Jurnal. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Înapoi

  1. rokssana zice:

    sigur sigur n-ai fost in Pakistan? 🙂

    Apreciază

  2. Anca zice:

    Dar asta sa fie -orice sentiment, sau altceva- ce pune stapanire pe individ atunci cand pleaca din tara? Tentatie?
    Ma gandesc ca e doar un fel de-a spune, dar ma leg si eu, caci mie nu-mi place atat de mult Romania, cu atat mai putin limitarea la granitele ei. 🙂

    Apreciază

    • Ragnar zice:

      Frumusețea se află în ochiul privitorului. România este frumoasă, trebuie doar s-o privești de unde trebuie. Sigur este și o chestiune de noroc să nimerești hotelul cu oamenii potriviți. Ce altceva să fie, decât curiozitatea sau – în cazul altora – lehamitea provocată de experiențele neplăcute cu serviciile hoteliere românești?

      Apreciază

      • Anca zice:

        Eu n-am zis ca Romania n-ar fi frumoasa. Dar dincolo de ea e o intreaga lume care asteapta sa fie descoperita si care are atat de multe de oferit.

        P.S Nu inteleg ultima fraza. Ce altceva sa fie legat de ce?

        Apreciază

  3. Pingback: Opreşte! « Rokssana's Blog

  4. Ragnar zice:

    Mă refeream la prima parte a comentariului tău. Observ că nu ai gusturi rele însă. Orașul muzicii e primul pe lista orașelor din afară, pe care le voi vizita după ce mă voi plictisi de România. 🙂

    Apreciază

  5. Pingback: Sunteti premiaţi! « Gabriela Elena

Lasă un răspuns

