Ocupat

Știu că am mai spus o dată că voi rări postările și am făcut exact invers, dar chestiunea la care mă refeream atunci nu a fost chiar atât de dificilă pe cât mă așteptam. Acum nu este cazul, știu exact ce urmează să fac. Voi fi foarte ocupat în următoarele 35-40 de zile, din motive legate mai ales de serviciu. Da, minunatul meu serviciu, locul de unde nimeni nu își dă niciodată demisia. Vă întrebați de ce, nu-i așa? Principalul motiv este acela că, odată plecat, nu te mai poți întoarce, decât în anumite condiții „speciale„. Iar în ultimii 30 de ani, o singură persoană a plecat și s-a întors după cinci ani; fiind vorba însă despre o persoană „privilegiată„. Aparent, nicăieri nu-i mai bine decât la noi. Nu suntem decât ceva mai puțin de o mie de indivizi care practicăm această meserie în draga noastră țară. Nu cunosc cifra exactă, deoarece nu am acces la astfel de informații. Nu cred să fie mai mult de 5-6.000 de persoane care să fi auzit de această meserie; și aici includ pensionarii și membrii de familie ai acestora și ai actualilor angajați. Ok, poate nu trebuia să spun asta.

În următoarea lună, avem de pregătit o… înlocuire (nu am găsit alt cuvânt mai potrivit). Înlocuirea propriu-zisă nu durează decât două-trei zile, pregătirea acesteia durează vreo lună. Asta înseamnă inclusiv posibilitatea ca programul meu să se schimbe în mod drastic. Sper să nu fie cazul, dar nu se știe niciodată.

Pe singura mea cititoare interesată de „Viața lui Ragnar” o anunț, pe această cale, că voi respecta calendarul convenit și voi publica cel puțin două capitole, inclusiv în această perioadă. De altfel, capitolele 26, 27, 36, 37 și 44 sunt gata. Sincer, aș fi putut să scriu în week-end, dar un om trebuie să aibă o viață personală, nu-i așa?

Despre Ragnar

Nu mă căutaţi, pentru că nu sunt aici. Sunt pretutindeni... Sunt nicăieri... Am devenit una cu întunericul... Sunt numele rostit de mame la ceas de noapte, atunci când vor să-și sperie copiii. O șoaptă uitată în grădina paradisului ruinat. Coșmarul ce tulbură somnul abisului. Sunt eu: Ragnar.
Acest articol a fost publicat în Personale. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la Ocupat

  1. Pingback: Ultimul Mitropolit – 27 « Ioan Usca

  2. scorpio72 zice:

    aici nu ai avut dreptate.
    Faptul ca si eu :)) intru in fiecare zi sa vad daca ai postat ceva si sa citesc,chiar daca nu comentez…nu inseamna nimic? hmmmmm..

    Apreciază

  3. Pingback: miercurea fara cuvinte-2(Wordless Wednesday) « Rokssana's Blog

  4. Pingback: Trubeţkoi « Ilarie

  5. Pingback: Opţiuni ferme | Caius

  6. Theodora zice:

    Mai citesc si eu din trei in trei articole … sigur ca nu am inteles prea mult din acest motiv
    Hai ca m-ai facut curioasa…. ce meserie ai? … o mie de insi in toata tara?!
    Eu raman pe aici, cand te intorci da un ping ca sa anunti revenirea si BAFTA cu schimbarea

    Apreciază

    • Ragnar zice:

      Meserii am vreo trei, însă ocupația mea actuală are doar o oarecare legătură cu una dintre cele trei meserii. Bineînțeles, nu voi spune ce fac, deoarece publicul reacționează de obicei negativ când află cu ce mă ocup, așa că prefer să rămână o necunoscută.
      Nu schimb nimic, „înlocuiesc” ceva. Iar, momentan, programul nu mi s-a modificat. Nu știu dacă se va modifica, deoarece astfel de informații nu ajung la mine decât în ultima clipă. Voi mai fi prin preajmă, doar că ritmul postărilor va suferi puțin.

      Apreciază

  7. Pingback: Stima noastra si mandria Boc, Basescu, Romania « Hai ca se poate!

  8. Pingback: Doamna de fum « Gabriela Elena

  9. Pingback: Gândul teiului « Gabriela Elena

  10. Il Serpente zice:

    Aici am ajuns cu cititul , până să văd postarea asta și unele comentarii de la o postare mai veche gândeam așa : „Ragnar lucrează ca …….. și totuși capacitățile sale intelectuale sunt cu mult peste ceea ce se spune în bancuri ,deci nu o să mai citesc acea categorie de bancuri ” , apoi am văzut discuția ta cu „quidam” despre ceea ce faci și mi-am dat seama că de fapt ești ceva mai mult decât personajul din bancuri , mă gândeam deja la ce e mai înalt de …… .Odată cu postarea asta , mi-am dat seama că într-adevăr faci ceva palpitant (știu exact despre ce e vorba),pentru că ai menționat tu amănuntul acela cu „1000” ,cât și partea imediat următoare ce te-a dat de gol ,cel puțin în fața mea ,care teoretic vorbind lucrez (pardon o să lucrez ) într-o chestie pe care am putea-o numi „rudă mai îndepărtată ” a ceea ce faci tu .Cred că spui prea mult Ragnar , eu mi-am dat deja seama ce ești tu , și dacă eu am făcut-o cred că și alții ar putea să o facă fără nici un fel de probleme so my advice is : Write with caution ! Dar cum sunt încă în 2011 cu cititul poate nu-și are rost sfatul meu , nu am de unde să știu că tu la o postare din 2012 nu ai spus deja cu ce te ocupi mai exact .

    Apreciază

Lasă un răspuns

