Fixații

Am câteva… convingeri personale, să le zicem. Una dintre acestea este faptul că nu port și nu am purtat vreodată niciun fel de bijuterii. Ideea mea în această privință este simplă: nu sunt membrul vreunui trib și nici Gollum. Belciugele de nas, lanțurile, inelele și brățările poate că erau la modă cu câteva milenii sau secole în urmă, dar nu credeți că am evoluat suficient pentru a renunța la astfel de podoabe nefolositoare? Nu am înțeles niciodată fascinația femeilor pentru bijuterii. Dar bănuiesc că este mai vechea poveste cu ceva strălucitor. Nici verigheta măcar nu o port, decât atunci când sunt împreună cu ea. Am hotărât să le las pe femei să se împopoțoneze cu tot felul de metale grele.

Apoi, piercing-urile… Personal, cred că trebuie să ai ceva legături greșite rău prin creieraș, ca să-ți bagi niște bucăți de metal în trup. Adică, WTF? Care este rolul acestora? Este vorba despre modă, despre înfrumusețare, sau ce? Spuneți-mi retrograd, dar eu nu văd sensul perforării unor zone ale trupului, în scopuri cel puțin dubioase.

Urmează sandalele purtate de bărbați. Desigur, vara este cald, dar nu de asta suntem numiți bărbați, deoarece rezistăm la durere? Și sunteți siguri că bărbații ar trebui să poarte sandale? Adică, romanii și grecii purtau, dar nu cred că acesta este cel mai bun exemplu. Adică, având în vedere ce metehne aveau aceștia… Și să nu spună nimeni că așa dictează moda, pentru că știm cu toții ce orientare au designerii. Prin urmare, spun pas și la sandale. Nu voi fi văzut în ceva asemănător, decât la mare.

După asta, este vorba despre pantaloni scurți; purtați pe stradă sau chiar la serviciu, de bărbați trecuți de 30 de ani (și când spun 30 sunt foarte tolerant, pentru că la 30, you’re already old, dude!). I mean, WTH? Suntem bărbați sau adolescenți? Nu am mai purtat pantaloni scurți, în afara stațiunilor de pe litoral sau de la munte, de la vârsta de 18 ani. Din nou, scuza folosită este că vara e cald. Cred că am spus deja că bărbații trebuie să suporte, nu? Înțeleg faptul că unii se simt veșnic tineri, dar ce naiba?! Dacă mergi undeva la picnic sau la jogging se poate trece cu vederea, dar nu pe stradă, prin mall-uri sau la promenadă. Suntem bărbați în toată firea, la dracu’!

În cele din urmă, dar nu în ultimul rând, șosetele de altă culoare în afară de cea neagră. Niciodată, și repet, NICIODATĂ!, un bărbat nu trebuie să poarte șosete de altă culoare, decât culoarea neagră. Nu suntem nici femei, nici copii, nici adolescenți. Unless you’re gay, only then it’s forgivable.

Despre Ragnar

Nu mă căutaţi, pentru că nu sunt aici. Sunt pretutindeni... Sunt nicăieri... Am devenit una cu întunericul... Sunt numele rostit de mame la ceas de noapte, atunci când vor să-și sperie copiii. O șoaptă uitată în grădina paradisului ruinat. Coșmarul ce tulbură somnul abisului. Sunt eu: Ragnar.
Acest articol a fost publicat în Felurite. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Fixații

  1. Pingback: Fapta bună « Ilarie

  2. Pingback: Norocul pescarului | Caius

  3. Pingback: autenticitate « Rokssana's Blog

  4. Theodora zice:

    Sunt de acord cu o singura exceptie …. sosete de culori inchise apropiate de negru nu neaparat negre. 🙂

    Apreciază

  5. Pingback: Am crezut ca asa ceva se poate intampla doar la noi « Hai ca se poate!

  6. cami zice:

    :))pierce-urile n-ai cum să le înţelegi decât dacă ai măcar unul:P

    mie mi se pune pata când văd pe stradă bărbaţi în pantaloni scurţi şi şlapi, eventual lângă „ea”, pusă la patru ace şi-un bold:-??

    Apreciază

    • Ragnar zice:

      Aha. După tatuaj, deții și un piercing… :mrgreen: Well, la femei pot înțelege, oarecum, deoarece unele dintre voi primiți piercing-uri încă de mici, de la părinți. Mă refer la cercei, deoarece tehnic sunt piercing-uri.
      Într-o altă conjunctură, aș fi fost acum un tip tatuat din cap până-n picioare, cu barbă, plete și cu un mare chopper. Dar piercing nu mi-aș fi făcut. Nici măcar nu mi-a trecut prin cap. Probabil, mi se trage de la aversiunea pentru bijuterii. Pentru că, un piercing este doar o altă bijuterie, înfiptă direct în carne. Yuck!

      Apreciază

Lasă un răspuns

