Morgaine

O sticlă veche de parfum franțuzesc, o carte din bibliotecă, cu o dedicație obscură, câteva zeci de fotografii și o întrebare rămasă fără răspuns. Doar atât a dăinuit din noi. Am ars prea repede și prea intens.

Mi-am notat aproape fiecare gând, pe parcursul înstrăinării noastre. Aceste însemnări îmi sunt de folos acum, ajutându-mă să înțeleg că derapajul era inevitabil. Toate tentativele mele de a te face să-ți revii au dat greș. Adevărat, la un moment dat, am obosit și am abandonat lupta. Poate trebuia să te trimit la un psiholog. Poate trebuia să mergem amândoi la unul. Prea mulți de poate, totuși.

M-am gândit deseori la întrebarea ta, îngerul meu trist. Mă tem că nu am încă răspunsul potrivit. Ce pot să spun? Poate nu trebuia să plec în acea seară. Poate că trebuia să fac ceea ce făceam de obicei: să vin și să încerc să te împac. Totuși, nu ai rostit nicio clipă cuvintele pe care le așteptam: „nu pleca„. Ai tăcut și ai privit în pământ, de parcă nu mai vedeai și nu mai auzeai ce se întâmplă în jurul tău. Iar acum, mă întrebi asta. Dacă aș putea, te-aș lua din nou de soție; dar aș păstra-o și pe ea. E aproape la fel de fragilă ca tine, nu o pot abandona. O iubesc, dar nu am încetat niciodată să te iubesc și pe tine. Dacă vei găsi, din întâmplare, aceste cuvinte, să știi că vei rămâne iubita mea soție pentru vecie. Pentru că, cine spune că putem avea doar una?

Despre Ragnar

Nu mă căutaţi, pentru că nu sunt aici. Sunt pretutindeni... Sunt nicăieri... Am devenit una cu întunericul... Sunt numele rostit de mame la ceas de noapte, atunci când vor să-și sperie copiii. O șoaptă uitată în grădina paradisului ruinat. Coșmarul ce tulbură somnul abisului. Sunt eu: Ragnar.
Acest articol a fost publicat în Suvenire. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Morgaine

  1. Pingback: Micul print « Rokssana's Blog

  2. questIon zice:

    Oh, those sweet dreams of polygyny… Or are they bitterish? I suppose your favourite wife would be Raluca. Well, at least for a while…

    Apreciază

Lasă un răspuns

