Zero absolut și un soare arzător

Nu știu dacă este apropierea vacanței sau altceva, dar de o perioadă îmi este tot mai greu să mai găsesc ceva suficient de…interesant pentru a fi postat pe blog. Am fost și sunt un ins cu un simț autocritic deosebit de dezvoltat și pot să spun, fără nicio ezitare, că articolele publicate în ultimele două luni sunt slabe (care este, de fapt, un eufemism pentru „niște porcării„). Expediția în meandrele minții mele, în căutarea vreunei sclipiri artistice, pare să fi ajuns într-o zonă mlăștinoasă. Nu caut pretexte, deoarece nici nu am cui să mă scuz; nu fac decât să observ o stare de lucruri.

Este ca și cum inspirația mea se găsește într-un punct aflat în stare de îngheț permanent. Poate și din cauză că nu am mai pus alcool în gură de mai bine de trei luni. Asta funcționa întotdeauna, în cazul lui Hemingway. Nu că m-aș compara cu maestrul, făceam doar o analogie referitoare la sursa inspirației.

În altă ordine de idei, nu pot să nu remarc un fapt neplăcut – noua mea soție lucrează la o firmă, care are prostul obicei de a acorda concediile angajaților atunci când doresc patronii. Anul trecut, am înghițit gălușca, dar văd că și anul acesta istoria se repetă. Cine naiba se duce în concediu după jumătatea lunii august? În 2010, am avut noroc de vreme bună și nu pot decât să sper că vom avea și anul acesta. Prognoza pe termen lung anunță soare, dar cine știe?, cu nazurile climei din ultima vreme…

Prin urmare, începând cu data de 16 august să nu mă caute nimeni, pentru că voi fi în vacanță. Abia în ziua de 31 august voi reveni în acest oraș…aglomerat. Până atunci, voi încerca să termin capitolul XXXIII, deoarece am făcut o promisiune cuiva; kind of…

Despre Ragnar

Nu mă căutaţi, pentru că nu sunt aici. Sunt pretutindeni... Sunt nicăieri... Am devenit una cu întunericul... Sunt numele rostit de mame la ceas de noapte, atunci când vor să-și sperie copiii. O șoaptă uitată în grădina paradisului ruinat. Coșmarul ce tulbură somnul abisului. Sunt eu: Ragnar.
Acest articol a fost publicat în Jurnal. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Zero absolut și un soare arzător

  1. Pingback: După ce m-am rupt în bucăţi « Rokssana's Blog

  2. lili3d zice:

    Să ai o vacanţă plină cu ce-ţi doreşti.

    Apreciază

Lasă un răspuns

