Despre blog

De vreme ce nu pot să dorm și nici nu voi putea să mă duc la culcare, decât în jurul orei opt (sper eu), aș mai adăuga câte ceva despre viitorul blogului meu. Am reușit, într-un final, să termin și capitolul XXXIII. De aici încolo, va fi ceva mai ușor, deoarece capitolele XXXIV, XXXV, XXXVI, XXXVII și XXXVIII sunt aproape de forma lor finală. Înainte să plec în vacanță, voi programa o postare care va dezvălui și direcția pe care o va lua acest blog, după data de 31 august. Data la care postarea va fi programată să apară pe blog este 20 august. Această hotărâre nu are nicio legătură cu întâmplările de ieri (sâmbătă, 13 august). Postarea respectivă a fost scrisă încă din data de 6 august; inițial pe hârtie, apoi aici, în ciornele blogului. Iar la acea dată nu se întrezărea nimic cu privire la evenimentele zilei de ieri.

Desigur, aș fi putut să mă răzgândesc, în urma celor petrecute, dar nu am făcut-o. Planul va merge înainte… dacă voi supraviețui să povestesc despre asta.

Dacă acest statu-quo se va menține și după ziua de 31 august, sfârșiturile de săptămână vor deveni un coșmar. Nici nu vreau să mă gândesc la asta. Pentru a înțelege prin ce trec, imaginați-vă că sunteți captivi într-un spațiu extrem de mic, din care nu puteți ieși, indiferent ce veți face. Este destul de asemănător cu ce mi se întâmplă acum.

Despre Ragnar

Nu mă căutaţi, pentru că nu sunt aici. Sunt pretutindeni... Sunt nicăieri... Am devenit una cu întunericul... Sunt numele rostit de mame la ceas de noapte, atunci când vor să-și sperie copiii. O șoaptă uitată în grădina paradisului ruinat. Coșmarul ce tulbură somnul abisului. Sunt eu: Ragnar.
Acest articol a fost publicat în Jurnal. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Despre blog

  1. lili3d zice:

    Cunosc sentimentul. Dar trece. N-aş putea spune cum. Cred că mai sunt, pe undeva, nişte forţe care ajută. Probabil că trebuie să treci prin asta ca să înţelegi… altceva. Nu mă întreba ce, că n-am ajuns la stadiul acela, încă.
    Gândeşte-te doar că va trece, deşi doare. Nimic de aici nu este infinit.

    Hai să-ţi dau o poveste: http://revistanautilus.ro/povestiri/copacul/

    Apreciază

    • Ragnar zice:

      Mai întâi, nimic nu este etern, punct. Infinitul este doar o construcție matematica, fără suport în realitate.
      Apoi, Liliana David… vreo legătură sau potrivirea cu pseudonimul tău este o coincidență? Povestea este simpatică. Puțin probabilă, dar simpatică.

      Apreciază

Lasă un răspuns

