După seism

Lucrurile au un mod ciudat de a se rezolva, aproape de la sine. Dacă dimineață eram în iad, după-amiază ieșisem deja, fără să știu măcar asta. Când m-am trezit, problema apărută ieri se rezolvase. Nu știu dacă este rodul discuției avută cu o anumită persoană sau dacă aceasta și-a modificat hotărârea din proprie voință. Tind să cred că și cele spuse de mine au avut o oarecare contribuție.

Așadar, micul meu plan malefic merge înainte. 😈 Forțele externe, care se părea că interveniseră pentru ruinarea acestuia, au dat înapoi.

Răutatea lui C.C. a dispărut, ca prin farmec. Nici usturoi nu a mâncat, nici gura nu-i miroase; exact ca data trecută. Singura problemă este că eu nu uit aproape nimic. În afară de articularea hotărâtă a substantivelor feminine nume proprii de origine străină, poate. Am mai menționat, cred, că limba română nu este limba mea maternă. Scuzați-mă că am uitat porcăria asta cu substantivele străine nume proprii. Limba română este extrem de bizară. Adică, „lui Ion, lui Jennifer„. Adevărat, „Jenniferei” ar fi sunat ciudat, dar nu se putea găsi o altă formă a articolului pentru substantivele feminine? Ca să nu mai zic de „aceeași, aceiași, același, aceleași, aceluiași, aceleiași„. Oricum, să faci copy-paste de pe un alt site și să pretinzi apoi că știai asta, nu este fair-play. Și nici să ștergi comentariul care dezvăluia mica ta șmecherie, pentru a putea să te împăunezi cu „cunoștințele” tale. Dacă „știai” asta, nu era nevoie să copiezi de altundeva, îți exprimai propria opinie în acest sens. Dar, după cum am spus, dacă știai.

Aceste ultime fraze erau destinate politrucilor portocalii care intră pe aici, eventual ca să jubileze și să închine osanale dragei lor Demeter. O, da! O fi deșteaptă, dar nu este onestă.

Atât. După miezul nopții, urmează capitolul XXXIII din „Viața lui Ragnar„; penultima postare înaintea plecării în concediu.

Despre Ragnar

Nu mă căutaţi, pentru că nu sunt aici. Sunt pretutindeni... Sunt nicăieri... Am devenit una cu întunericul... Sunt numele rostit de mame la ceas de noapte, atunci când vor să-și sperie copiii. O șoaptă uitată în grădina paradisului ruinat. Coșmarul ce tulbură somnul abisului. Sunt eu: Ragnar.
Acest articol a fost publicat în Personale. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la După seism

  1. questIon zice:

    Care este limba ta materna?

    Apreciază

Lasă un răspuns

