Semeni vânt, culegi furtună

Marți, 16 august 2011, la ora 8:00 AM, voi pleca în mult așteptata vacanță de vară. Asta, chiar dacă problema care credeam că s-a rezolvat, pare să revină cu și mai multă înverșunare. Un om care și-a dat cuvântul și l-a încălcat. A aruncat vina, în mod absolut nejustificat, pe altcineva, pentru nerespectarea celor spuse de el. Și astfel, vijelia a reînceput…

Am dat cuiva un sfat, în această seară. Din punctul meu de vedere și al altora, aceasta fiind singura soluție viabilă, în situația dată. Nu știu ce se va alege de acest sfat. Aparent, persoana respectivă îl va urma. Dacă va face asta, pericolele potențiale pot fi extrem de mari. Totul depinde de reacția unui om, la prima vedere, destul de instabil. Însă, eu și alții nu credem că va avea curajul de a înfăptui ceea ce spune că va face. Nu acum, când este atât de aproape de fericire și de lipsa oricăror responsabilități. Credem că este un individ laș și prefăcut. Însă, dacă ne înșelăm cu toții, cineva poate fi rănit sau chiar ucis. Sângele său va fi pe mâinile mele și ale altora. Mai ales, pe ale mele, deoarece acea persoană mă ascultă ca pe oracolul din Delphi.

Prin urmare, vacanța mea va fi una îngrozitoare. În fiecare zi, o voi suna pe acea persoană, cu o strângere de inimă; cu gândul că nu mai poate răspunde la telefon.

Răul există și este chiar lângă noi. Unii oameni sunt adevărați demoni, iar simpla lor existență pe acest pământ poluează viața însăși. Dacă m-am înșelat, îl voi vâna pe acel om ca pe un animal. Nu există nicio gaură de șarpe pe această lume, unde să se poată ascunde de mânia mea. Nu are suficienți bani, ca să poată scăpa de mine. Nu-l voi ucide, pentru că moartea este o pedeapsă prea ușoară: câteva clipe de groază și suferința a luat sfârșit. Mă voi asigura că va putrezi în închisoare, pentru tot restul vieții sale, în timp ce eu îl voi deposeda de toate bunurile sale lumești. Ca astfel, dacă va vedea vreodată lumina zilei, să fie pe drumuri.

Însă, poate nu mă înșel, iar totul se va rezolva. Dacă acesta este cazul, viitorul se anunță a fi unul luminos. Fără nori negri, doar soare și liniște; un nou început și o nouă viață. Sper, și mă rog Dumnezeului părinților mei, ca lucrurile să se întâmple astfel.
La bună vedere!

PS: Am programat o postare pentru ziua de 20 august. Dacă nu se întâmplă nimic rău până atunci, următoarea postare după aceasta din urmă va fi pe data de 1 septembrie.

Despre Ragnar

Nu mă căutaţi, pentru că nu sunt aici. Sunt pretutindeni... Sunt nicăieri... Am devenit una cu întunericul... Sunt numele rostit de mame la ceas de noapte, atunci când vor să-și sperie copiii. O șoaptă uitată în grădina paradisului ruinat. Coșmarul ce tulbură somnul abisului. Sunt eu: Ragnar.
Acest articol a fost publicat în Jurnal. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Semeni vânt, culegi furtună

  1. Pingback: Cand ceea ce primesti transformi in ” mi se cuvine….” « Rokssana's Blog

Lasă un răspuns

