Cea mai frumoasă femeie din lume

Nu este ceea ce s-ar putea crede; adică, vreo apologie la adresa vreuneia dintre fostele sau la a celei actuale. Este doar o amintire a unei necunoscute, și încă una destul de veche.

Era vara înaintea căreia împlinisem 17 ani și mergeam cu trenul, însă nu-mi amintesc dacă veneam sau mă duceam la bunici. În tren nu era foarte aglomerat, dar nici nu vedeai locuri libere prin compartimente. Erau vagoanele vechi cu compartimente a câte șase locuri, care abia fuseseră introduse atunci, mult mai confortabile decât actualele vagoane deschise, care sunt în genul trenurilor de navetiști. La al treilea compartiment către locomotivă, călătorea cea mai frumoasă femeie pe care am văzut-o până acum pe planeta Pământ. Iar asta le include pe actrițe, cântărețe, fotomodele sau pe femeile obișnuite. Nu mai văzusem înainte și nici am mai văzut de atunci o astfel de zeiță. Cred că avea aproximativ 20, cel mult 22 de ani, fiind probabil o studentă care ori se întorcea, ori pleca de acasă. Era însoțită de doi sau trei bărbați tineri, nu-mi amintesc foarte bine. Era roșcată (quelle surprise!), una naturală, și știu asta cu siguranță, deoarece chipul și brațele îi erau acoperite de pistrui. Culoarea părului suspectez însă că era îmbunătățită cu ajutorul unei vopsele; nuanța era una asemănătoare cu cea avută de Catherine McCormack în Spy Game. Purta un tricou fără mâneci și o pereche de jeanși strâmți. Nu-mi amintesc culoarea hainelor, pentru că atenția îmi era absorbită de frumusețea chipului ei. Deși, aveam loc în compartiment, ca niciodată, mi-am petrecut cea mai mare parte a călătoriei pe hol, în picioare. Pentru că, acolo stătea ea. Era pe vremea când puteai să fumezi pe holul trenului, iar ea și amicii ei fumau. Bineînțeles, faptul că avea acest viciu dezgustător a fost o dezamăgire, dar gândindu-mă mai bine am ajuns la concluzia că, dintre toate viciile omului, mai bine acesta. Prin comparație cu alcoolul sau substanțele psihotrope, fumatul este ceva inofensiv.

Frumusețea acestei femei nu are niciun termen de comparație. Totuși, aș spune că exista o oarecare asemănare cu Lara Flynn Boyle la tinerețe, însă o Lara ale cărei trăsături ar fi fost modificate și aduse la perfecțiune. Era relativ slăbuță, având aproximativ 1,70-1,72m, cu niște sâni de dimensiunea unor cupe clasice de șampanie. (Recunosc, această comparație mi-a rămas în minte din „Enigmatica Solveig„, o carte citită acum mai bine de 20 de ani, cu deosebirea că în carte era utilizată expresia „ca două cupe de șampanie răsturnate„).
Amintirea acelei făpturi mă face să constat cât de imperfectă este această lume. Chipul acelei femei ar fi trebuit să fie pe coperțile tuturor revistelor de pe planetă. Sunt surprins de faptul că niciun fotograf profesionist nu a descoperit splendoarea unei asemenea ființe angelice. Acest lucru constituie o mare pierdere pentru umanitate.

Dacă îmi închid ochii, imaginea chipului ei este la fel de vie ca atunci. Aș recunoaște-o pe loc, dacă aș vedea-o astăzi. Scriu aceste cuvinte acum, pentru că mai târziu aș fi putut să uit acea apariție aproape ireală.

Despre Ragnar

Nu mă căutaţi, pentru că nu sunt aici. Sunt pretutindeni... Sunt nicăieri... Am devenit una cu întunericul... Sunt numele rostit de mame la ceas de noapte, atunci când vor să-și sperie copiii. O șoaptă uitată în grădina paradisului ruinat. Coșmarul ce tulbură somnul abisului. Sunt eu: Ragnar.
Acest articol a fost publicat în Suvenire. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Cea mai frumoasă femeie din lume

  1. Pingback: Miercuri « Ioan Usca

  2. Pingback: miercurea fara cuvinte – 26- Halloween « Rokssana's Blog

  3. Pingback: De necrezut: peste 90% dintre alegatori s-au prezentat la vot « Hai ca se poate!

  4. Pingback: Înger de lumină | innerspacejournal

  5. Pingback: Funny Romania! « Gabriela Elena

  6. Când citești ceva atât de special, nu poți lăsa un simplu pingback.
    p.s.
    N-am îndrăznit să scriu despre cel mai frumos bărbat pe care l-am văzut vreodată, cu toate că, recunosc, îmi vine , nu prea rar, în minte.

    Apreciază

Lasă un răspuns

