The rest is silence

Fiica mea… Astăzi este ziua ta…ai fi împlinit zece ani în această zi… Ziua în care te-ai născut a fost cea mai fericită din viața mea. Te-am privit crescând, atât cât a fost, făcându-mi speranțe și imaginându-mi cum te vei face mare. Cum vei ajunge o copie fidelă a mamei tale – frumoasă, inteligentă, fragilă și cu o educație impecabilă. Însă, nimic din toate acestea nu s-a mai întâmplat…

Ziua în care ți-am strâns la piept trupușorul rece și inert a fost cea mai îngrozitoare zi din viața mea. Îmi doresc din tot sufletul să pot uita acea zi, chipul tău palid cu ochișorii aceia micuți închiși pentru totdeauna, dar îmi este peste putință… Pierderea ta mi-a frânt inima, iar o parte din mine a murit atunci cu tine; nu mi-am mai revenit niciodată în această privință. Aș fi schimbat însă oricând locul cu tine, frumoasa mea. Mi-aș oferi viața în mâinile neîngăduitorului Creator doar să te mai văd o dată în brațele mamei tale, vie și nevătămată. Iubirea mea pentru tine este veșnică și neschimbătoare. Îmi pare rău că nu te-am putut salva… Ai fost prea frumoasă și prea firavă pentru această lume rea, iar soarta mi te-a răpit.

Sper să ne reîntâlnim, într-o zi, îngerașul meu. Sper să te pot vedea făcând primii tăi pași, rostind primele tale cuvinte. Sper să te țin de mână, în prima ta zi de școală. Sper să te pot vedea îndrăgostindu-te pentru prima oară. Sper să te văd… Și restul e tăcere.

Despre Ragnar

Nu mă căutaţi, pentru că nu sunt aici. Sunt pretutindeni... Sunt nicăieri... Am devenit una cu întunericul... Sunt numele rostit de mame la ceas de noapte, atunci când vor să-și sperie copiii. O șoaptă uitată în grădina paradisului ruinat. Coșmarul ce tulbură somnul abisului. Sunt eu: Ragnar.
Acest articol a fost publicat în Onirice. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la The rest is silence

  1. Stefania zice:

    Cutremuratoare povestea ta Ragnar. Citesc si plang… tac si plang. Am ramas fara cuvinte!
    Esti un om puternic si-un tata iubitor ! Dumnezeu sa te binecuvanteze cu tot cei mai bun si frumos!

    Numai bine iti doresc Ragnar! 🙂

    Apreciază

    • Ragnar zice:

      Îmi pare rău că te-am făcut să plângi, Ștefania. Nu am intenționat asta. Dar durerea a trecut. Desigur, se întâmplă să plâng în anumite zile, ca cea de ieri, dar îmi trece apoi. Mulțumesc pentru cuvinte. 🙂

      Apreciază

      • Stefania zice:

        Stiu Ragnar, ce-nseamna sa pierzi persoane dragi. Stiu cum te simti. Inteleg perfect ce-mi spui… si pentru mine durerea a trecut , dar mereu reapare, si eu plang in anumite zile si ma racoresc, apoi o iau usor inainte.
        Viata merge inainte… dupa voia lui Dumnezeu.

        O noapte linistita iti doresc Ragnar! 🙂

        Apreciază

    • Ragnar zice:

      Mulțumesc. O noapte liniștită și ție, S. 🙂

      Apreciază

    • Ragnar zice:

      Într-adevăr, aceasta este întrebarea. Totuși, cred că am găsit un răspuns și la asta. Însă, nu este timpul și locul acestuia astăzi și aici. Creatorul nu face rău, am înțeles asta demult, în pofida unor gânduri răzlețe contradictorii.

      Apreciază

  2. Theodora zice:

    Nu stiu ce sa spun… este dureros … stiu prin ce treci … acum este un inger

    Apreciază

  3. Pingback: Radu Tudor, realizatorul emisiunii Punctul de intalnire de la Antena 3 – Ce dezamagire! « Hai ca se poate!

  4. Indiferent daca este realitatea cruda prin care ai trecut, sau sunt doar ganduri care alcatuiesc o poveste, rezultatul este acelasi: durere.
    Este adevarat ca daca este experienta ta de viata, acea durere este de nemasurat.
    Timpul vindeca…
    Sau, nu?
    Ce ar putea aduce vindecare sufletului?
    Credinta, nadejdea, dragostea. 🙂

    Apreciază

  5. M-am cutremurat şi-am plâns fiindcă este o poveste adevărată nespus de tristă, dar infinit mai mult au lăcrimat cuvintele prin care tu ţi-ai aşternut durerea încercând să-ţi îmbrăţişezi prin eter fetiţa ce a ales să să fie veşnic printre stele… Nu am cuvinte de mângâiere pentru o comemorare atât de tristă, decât să-ţi spun că-ţi înţeleg şi-ţi respect durerea.

    Apreciază

Lasă un răspuns

