Mărturisire

Într-o zi… Nu știu, peste un an sau peste zece… Vă voi spune adevărata mea poveste. Așa cum i-am spus-o ei… Dacă veți mai fi aici… Dacă vă interesează… Vă voi spune cum mi-am distrus viața, cum am stat și am privit cum au trecut anii pe lângă mine. Cum m-am mințit singur că nimic din toate acestea nu contează… Lucrurile care sunt importante pentru voi… Cum am crezut că dragostea nu există… Că este ceva inventat de niște nebuni.‎ Ceva ce nu durează decât foarte puțin, înainte de a se transforma în indiferență.‎ Sper doar, ca atunci când vă voi povesti toate acestea, să vă pot spune și dacă am aflat ceva despre dragoste. Și dacă ea este iubita mea din vis… Și dacă suntem fericiți…

Ar trebui să fiu fericit acum… Sunt, dar… Ce ați face pentru dragoste? Ați face orice? Chiar orice? Dacă ați fi prinși între două persoane, și le-ați iubi pe amândouă? Cum ați alege? Ați alege-o pe cea pe care o iubiți mai mult sau pe cea pe care o iubiți de mai mult timp, dar diferit? Înțelegeți dilema mea? Îmi iubesc soția? Da. Cât de mult? Ea este…ca o soră pentru mine. Nu pot să-i fac rău. Te iubesc pe tine? Da. Cât de mult? Tu ești…iubita mea din vis. Așa face orice pentru tine. Orice, în afară de a-i face rău ei… Cum putem face asta? Mintea mea caută soluții neîncetat. Sunt dispus să aștept… Să vedem dacă asta nu se va stinge de la sine. Dar când s-a întâmplat asta? O iubire imposibilă și neîmplinită nu poate duce decât la frământări și mai mari. Cu timpul, întrebările și durerea se vor amplifica numai. Știu asta. Și tu o știi… Dacă vom alege să trăim astfel, nu vom mai fi întregi… Tu nu vei mai putea să ai o relație completă, pentru că mă vei vedea pe mine în spatele oricărui bărbat cu care vei fi. Iar eu… Eu sunt deja disfuncțional. Simt că te trădez… Că îți trădez dragostea… Dragostea noastră.

Soluții îngrozitoare mi-au trecut prin minte… Cum că m-ați putea împărți… O săptămână cu tine, una cu ea… Ce vrei?, sunt bărbat. De ce crezi că aveau bărbații în trecut mai multe soții? Păi, când se întâmpla așa ceva… Iată și soluția! Dar asta mergea pe vremuri… Când femeile nu prea aveau ceva de spus despre asta. Acum, însă… Ce femeie ar fi de acord cu așa ceva?! Și cum m-aș simți eu? Mă rog, partea asta… Cred că aș putea trăi cu asta. :mrgreen: Dar aceasta nu este o soluție… Cred că, la urma urmei, singurul lucru rezonabil pe care-l putem face este să vedem unde va duce asta. Dacă sentimentul va rămâne acolo și peste un an, peste doi… Apoi, mai vedem… Deocamdată, mă îndrăgostesc de tine din ce în ce mai mult, cu fiecare zi ce trece.

Despre Ragnar

Nu mă căutaţi, pentru că nu sunt aici. Sunt pretutindeni... Sunt nicăieri... Am devenit una cu întunericul... Sunt numele rostit de mame la ceas de noapte, atunci când vor să-și sperie copiii. O șoaptă uitată în grădina paradisului ruinat. Coșmarul ce tulbură somnul abisului. Sunt eu: Ragnar.
Acest articol a fost publicat în Personale. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Mărturisire

  1. lili3d zice:

    Doar dimensiunea temporală ar putea rezolva asta. Şi… Dumnezeu. Sau invers. Important e să nu greşeşti – pe cât posibil.

    Apreciază

  2. Pingback: Calea rugăciunii – Sfântul Ioan Casian (2) | innerspacejournal

  3. Cine crede că are soluții nu știe nimic..

    Apreciază

  4. Camelia zice:

    Nu poţi trăi deşirat între cele două, în between; ar fi asemeni unui arabesc ameţitor precum o poveste scrisă în limba arabă, având începutul la sfârşit.
    Cândva va începe destrămarea, ceea ce nu îţi doresc, însă se va întâmpla.

    Apreciază

  5. dagatha zice:

    înfiorător am zis???
    Ai dreptate…e mai mult de atât…
    🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

