Fragmente de conversație – 13 februarie 2012

Dacă te-ai îndrăgostit de-o iluzie? Dacă nu sunt așa cum ți-ai imaginat? Mă vei ierta vreodată?

Lumea mea tocmai s-a sfârșit… Atâta tot. Poate nu trebuia să-ți spun adevărul… Să rămân așa cum mă aveai în minte… Un vis, o himeră… O minciună. Dar acum am făcut-o… Nu mai este cale de întors. Simt că mă sufoc…

Știi cât de greu mi-a fost să-ți spun adevărul? Scriam și mă durea… Puteam să văd dezamăgirea din ochii tăi și asta mă durea…

Am fost astăzi să mă tund… Nu am reușit. Nu am sunat să mă programez… Ar fi trebuit s-o fac. Era închis. De la zăpadă… Dar, pe drum… Ningea cu fulgi măricei… M-am gândit… Este un loc la vreun km de mine… Un teren uriaș neconstruit. M-am gândit… Dacă m-aș duce acolo… și aș sări acel gard… Aș merge vreo sută de metri și m-aș întinde pe zăpadă și aș privi cum cad fulgii de nea pe mine și m-ar acoperi cu o pătură rece. Mi-ar fi puțin frig la început, dar apoi mi-ar trece. Și dacă această viață contează pentru noi… Pentru noi, nu pentru cei din jur, nu pentru omenire. Dacă înseamnă cu adevărat ceva și nu suntem doar o furtună electrică tâmpită, la scurt timp după ce aș adormi… te-aș întâlni. Într-un fel sau altul… Dar nu-ți fă griji, instinctul meu de conservare este prea puternic. Nu aș face asta. Deși… Întrebarea este… Ce aș face pentru dragoste?

Mă întrebam… Cine ești tu? Iubita mea din vis sau… acea splendidă walkirie? Fiica lui Wotan sau fiica oamenilor? Nu m-am decis încă.

Despre Ragnar

Nu mă căutaţi, pentru că nu sunt aici. Sunt pretutindeni... Sunt nicăieri... Am devenit una cu întunericul... Sunt numele rostit de mame la ceas de noapte, atunci când vor să-și sperie copiii. O șoaptă uitată în grădina paradisului ruinat. Coșmarul ce tulbură somnul abisului. Sunt eu: Ragnar.
Acest articol a fost publicat în Personale. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

