Fragmente de conversație – 19 februarie 2012

Dacă tu ești EA… de asta sunt aproape sigur. Totul însă depinde și de faptul dacă eu sunt Acela pentru tine, și nu doar o însemnare pe răboj. Nu vreau să fiu ceva pasager. Vreau să fiu cu tine până la sfârșit. Să nu-mi spui într-o zi: cine ești tu și ce cauți în viața mea?

Într-adevăr, nu este complet cinstit, dar… Nici așa nu este bine. Avem de ales dintre două rele. Important este să nu ne înșelăm asupra răului mai mic. Și nu cred că vom greși. Așa. Adică, în prezent. Fără vreo schimbare. Să ne prefacem că nu s-a întâmplat nimic ar fi o tragedie mai mare. Asta ne-ar otrăvi sufletele în timp. Poate tu m-ai uita, cu timpul… dar eu mă voi scufunda. Timpul trece, iubita mea… Dacă nu ești tu… voi renunța.

Dar apoi… ai apărut tu. Șansa mea. Ultima. Mă voi agăța de tine, ca un muribund de viață. Tu ești speranța mea, visul meu, izbăvirea mea. Viitorul meu. Singurul. Poți să-mi faci orice. Nu voi renunța la tine niciodată. În schimb… te voi iubi așa cum nu te-a mai iubit nimeni vreodată. Iar dacă eu voi dispare, cumva, nimeni nu te va mai iubi la fel după mine. Știu asta. Dacă asta te sperie… Nu trebuie. Eu sunt El. Sper să fiu. Te iubesc. Atât.

Despre Ragnar

Nu mă căutaţi, pentru că nu sunt aici. Sunt pretutindeni... Sunt nicăieri... Am devenit una cu întunericul... Sunt numele rostit de mame la ceas de noapte, atunci când vor să-și sperie copiii. O șoaptă uitată în grădina paradisului ruinat. Coșmarul ce tulbură somnul abisului. Sunt eu: Ragnar.
Acest articol a fost publicat în Personale. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Fragmente de conversație – 19 februarie 2012

  1. Pingback: Concertul | innerspacejournal

Lasă un răspuns

