Liniște

Ea: – Ai spus mai demult că visul nu se va sfârși niciodată…
Eu: – Știu, am spus asta, dar… ceva va rămâne totuși din visul meu, să știi. Ceva va fi acolo mereu. O fărâmă de speranță. Visul însă… mă tem că se va ghemui într-un colț întunecat și va muri acolo lent.
Ea: – Mi-ai spus că sunt iubita ta din vis.
Eu: – Ești… ești tot ceea ce mi-am dorit.
Ea: – Și atunci, ce s-a întâmplat?
Eu: – Nu știu, cred că mi-am pierdut sufletul pe parcurs.
Ea: – Mi-ai spus că ești al meu prince charming.
Eu: – Ți-am spus. Am încercat să fiu, dar nu am putut. Am rătăcit drumul către tine.
Ea: – Mi-ai spus că nu-ți vei pierde mințile.
Eu: – Nu ți-am spus asta. Și dacă mi le voi pierde?
Ea: – Atunci nu vei mai ști dacă sunt aici sau nu.
Eu: – Ești aici?
Ea: – Sunt.
Eu: – Unde?
Ea: – Nu mă vezi?
Eu: – Nu.
Ea: – Uită-te mai bine.
Eu: – Tot nu te văd.
Ea: – Mă vei vedea într-o zi.
Eu: – Te cred, știu că nu mă minți.
Ea: – Dar tu m-ai mințit vreodată?
Eu: – Da, te-am mințit. Te-am mințit atunci când am spus că-ți voi îndeplini toate visurile și dorințele. Te-am mințit atunci când ți-am spus cum va fi viața noastră, împreună. Te-am mințit fără să știu că te mint.
Ea: – De ce vorbești singur?
Eu: – Nu vorbesc singur. Vorbesc cu… tine.
Ea: – Cu cine? Ești singur aici.
Eu: – Atunci cine ești tu, cea cu care vorbesc?
Ea: – Eu sunt… cea al cărei nume nu-l poți rosti.
Eu: – Cine, zeița-mamă? Ereșkigal?
Ea: – Nu. Eu sunt cea pe care ai iubit-o odată. Eu sunt singurătatea omenirii. Eu sunt iarna gândurilor, amorțirea spiritului.
Eu: – Și ce vrei de la mine?
Ea: – M-am întors la tine. Nu ți-a fost dor de mine?
Eu: – Nu.
Ea: – Nu contează, eu voi fi întotdeauna cu tine. Nu te voi părăsi. Acum taci și strânge-mă în brațe, prostule.
Eu: – Te iubesc, nevăzuto.

Despre Ragnar

Nu mă căutaţi, pentru că nu sunt aici. Sunt pretutindeni... Sunt nicăieri... Am devenit una cu întunericul... Sunt numele rostit de mame la ceas de noapte, atunci când vor să-și sperie copiii. O șoaptă uitată în grădina paradisului ruinat. Coșmarul ce tulbură somnul abisului. Sunt eu: Ragnar.
Acest articol a fost publicat în Onirice. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

