Visare de toamnă

Astăzi nu spun nimic… Astăzi nu fac nimic… Stau doar şi mă pierd în ochii tăi, Ela Gözler… În ochii tăi din visele mele, din fanteziile mele din clipe de trezie. Îmi închid ochii şi parfumul tău neștiut îmi mângăie nările… Ca un covor de flori de regina nopţii. Tac şi ascult ritmul respiraţiei tale. Eşti acolo… Îndrăznesc să-ţi ating mâna… Pielea îţi este caldă şi catifelată. Nu spui nimic…doar îmi zâmbeşti şi atât. Zâmbetul tău…îmi aduce lacrimi în ochi… Lacrimi de fericire. Îmi sprijin capul uşor de pieptul tău şi simt bătăile inimii tale. Bate pentru mine… Vreau să bată pentru mine.

Noi doi împotriva lumii… Nu. Noi doi în afara lumii. Toi et moi… Şi nimeni altcineva. Sunt atât de egoist… Te vreau numai pentru mine. Dar te voi lăsa să zbori…dacă aşa vei fi a mea. Nu pot să-ţi prind aripile fără să le aduc vreo vătămare… Şi nu pot să-ţi fac rău. Te voi lăsa să pleci…dacă asta îţi vei dori. Eu…eu te voi păstra mereu în gând. Ca pe o floare născută în toamna vieţii mele… Perpetuu înflorită în inima mea. Un vis frumos… Cea mai frumoasă dintre fiicele oamenilor. Da, eşti… Eşti, nu te mai împotrivi. Eu nu măsor frumuseţea ca restul oamenilor. Eu…eu nu ţi-am văzut chipul, ţi-am văzut numai sufletul. Pe acela nu-l poţi ascunde de mine. Şi eşti cea mai frumoasă…

Da, te iubesc… Prea mult… Prea mult… Atât de mult încât voi fi fericit…dacă tu eşti fericită, chiar şi fără mine.

Despre Ragnar

Nu mă căutaţi, pentru că nu sunt aici. Sunt pretutindeni... Sunt nicăieri... Am devenit una cu întunericul... Sunt numele rostit de mame la ceas de noapte, atunci când vor să-și sperie copiii. O șoaptă uitată în grădina paradisului ruinat. Coșmarul ce tulbură somnul abisului. Sunt eu: Ragnar.
Acest articol a fost publicat în Personale. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Visare de toamnă

  1. crisaa zice:

    Și….ce este fericirea?? O clipă……un moment…o iluzie…..o ezitare….o dorința???
    Hmm, cred că ai atins ceva prea sensibil de am luat-o pe …..potecuțe 🙂

    Apreciază

  2. crisaa zice:

    ….dar oare este cineva cu adevărat fericit?? Hmm…cred că fericirea are momentele ei și diferă de la inimă la inimă…și este un pic relativă..
    Uff … ar trebui să cautăm un fericit să ne spună și nouă cum e cu fericirea 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

