Radiografie

O întrebare pusă demult și-a aflat răspunsul. „Ești rău”… Afirmație rostită acum de a doua persoană. Deși, probabil, știam deja răspunsul de o vreme – doar am încercat să fiu un om mai bun. Am încercat… Dar nu trebuia să fie nevoie să încerc; trebuia să fiu astfel, pur și simplu.

În zadar salvezi musculițe sau păianjeni de la moarte sigură. Degeaba plângi ca prostul în timpul vizionării unor filme sau din alte motive. Asta nu reprezintă bunătate. Te-ai înșelat atunci… Nu ai văzut în spatele ochilor vicleni de șarpe. Și tot nu m-am privit în oglindă în timpul acelei priviri. Cel mai probabil, nu o voi face vreodată.

Nu sunt un om bun; nu am fost vreodată. Iar ceea ce se ascundea în mine a ieșit la iveală pe parcursul ultimelor patru luni. A fost nevoie doar de un mic impuls, pentru a-mi fi dezvăluit adevăratul caracter. Ar trebui poate s-o urăsc pentru asta, dar acele lucruri erau deja în mine; au fost mereu. Un bagaj disimulat de un carusel emoțional.

Ce rămâne de făcut? Nu mare lucru. Aș putea să-mi asum ceea ce sunt și să mă afund în mocirla căreia îi aparțin. Să continui să mă joc cu suflete și să le mutilez. Să fac rău și să zâmbesc după ce văd câtă suferință am provocat. Să mă trezesc în fiecare zi și să mă privesc în oglindă, și să fiu mulțumit de ceea ce văd, rânjind ca un demon. Să colecționez lacrimile victimelor mele, ca un criminal în serie; un asasin de suflete.

Aş putea face asta… Dar știi bine că n-o voi face, în pofida neîncrederii pe care ai manifestat-o în această privință. Îmi voi purta crucea și-mi voi păstra singura promisiune pe care mi-o mai pot ține de-acum. Terfelită, înjosită, dar dusă până la capăt. Deși ți-am promis că nu te voi abandona… Nu te pot aduce cu forța lângă mine însă. Asta nu pot face. Pentru asta ar trebui să rămâi. Și știu că ai plecat deja.

Despre Ragnar

Nu mă căutaţi, pentru că nu sunt aici. Sunt pretutindeni... Sunt nicăieri... Am devenit una cu întunericul... Sunt numele rostit de mame la ceas de noapte, atunci când vor să-și sperie copiii. O șoaptă uitată în grădina paradisului ruinat. Coșmarul ce tulbură somnul abisului. Sunt eu: Ragnar.
Acest articol a fost publicat în Personale. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la Radiografie

  1. Rapt zice:

    Cine a pus intrebarea? Si care sunt cele doua persoane care afirma ca esti rau?

    Apreciază

  2. Rapt zice:

    Cine sunt ele si in ce context au spus-o?

    Apreciază

  3. Rapt zice:

    Cand si pentru ce ti-a spus CC ca esti rau?

    Apreciază

  4. Rapt zice:

    Asadar, esti rau pentru ca pleci?

    Apreciază

  5. Rapt zice:

    Unde pleci?

    Apreciază

  6. Rapt zice:

    Ma tem ca nu inteleg…

    Apreciază

  7. Camelia zice:

    Nu poţi face să stea ce e făcut să plece.

    Apreciază

Lasă un răspuns

