Să știi

Din al tău somn când te vei trezi de dimineață,
Iar dintre nori, soarele-şi va revărsa a lui dulceață,
Zvârlind cu razele sale spre tine-ntr-un arabesc,
Să știi, frumoasa mea, că încă te iubesc.

Când toamna asta ruginie se va trece
Şi ultima frunză va fi căzut pe țărna rece,
Iar eu putea-voi încă să-ți zâmbesc,
Să știi, copila mea, eu tot te mai iubesc.

Când va sosi iarna albă și nemiloasă
Şi cugetele ne vor fi cuprinse de angoasă,
Ascultă-mi vorba, nu te amăgesc,
Să știi că tu ești cea pe care o iubesc.

Iar când sosi-va întunericul etern
Şi poate mă voi afla prins în infern,
Zăcând acolo mort, cu sufletu-mi zdrobit,
Să știi că, pe când trăiam, eu te-am iubit.

Despre Ragnar

Nu mă căutaţi, pentru că nu sunt aici. Sunt pretutindeni... Sunt nicăieri... Am devenit una cu întunericul... Sunt numele rostit de mame la ceas de noapte, atunci când vor să-și sperie copiii. O șoaptă uitată în grădina paradisului ruinat. Coșmarul ce tulbură somnul abisului. Sunt eu: Ragnar.
Acest articol a fost publicat în Tentative lirice. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Să știi

  1. Andreotti zice:

    Răspunsul acesta mă satisface mai mult ca răspunsul dat la postarea-ți din urmă 😉

    Apreciază

  2. Irene zice:

    Crede, iubește și speră
    Căci altfel nu-i chip! E viața efemeră
    Amnarul cel cu ghies de foc,
    Dând licăr clipei ce-o încremenește-n loc.

    Apreciază

  3. honeybee zice:

    Like this poetry.
    Happy, Happy New Year And All The Best Things For You! 🙂

    Apreciază

  4. honeybee zice:

    multumesc. 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

