Twitter

Începând de ieri seară, am intrat în rândurile celor care folosesc Twitter. Așa cum poate s-a observat, în ultima vreme nu prea am mai scris, din diferite motive; timpul liber fiind principalul vinovat (probabil; ca să spunem așa). Cum se întâmpla să am oarece timp mort pe timpul nopții, când nu puteam face altceva decât să stau și să privesc nemărginirea, m-am gândit: de ce nu Twitter? Este și o metodă bună de a consemna acele gânduri, idei sau amintiri născute în acele clipe și care se duceau oricum spre neant; arareori supraviețuind ceva care să ajungă altundeva. Și poate că astfel, notate fiind, s-ar mai salva ceva, dacă se va găsi vreun lucru care să merite asta.

Așadar, Twitter. Iar WordPress are un widget simpatic, care permite să se vadă tweet-urile fără să fie nevoie să intri pe Twitter pentru asta. De pe mobil se vede însă numai dacă alegi să ”view full site”; cel puțin, așa este la mine. Iar dacă Daimon Quintus tweet-uiește, cine știe, poate și iepurele va avea uneori ceva de spus. Vom vedea: mititelul nu mai este chiar atât de vorbăreț de la o vreme. Cel puțin, așa spune Daimon Q.

UPDATE, 4 martie 2017: Experiența Twitter nu a durat foarte mult. Am realizat că îmi irosesc timpul și ideile în tweet-uri de vreo douăzeci de cuvinte și că aș putea folosi mai bine cele 20-30 de minute aflate la dispoziție, încercând… forțând un gând sau mai multe către un alt scop, nu pentru a emite ceva cu nuanță de sentință.

Despre Ragnar

Nu mă căutaţi, pentru că nu sunt aici. Sunt pretutindeni... Sunt nicăieri... Am devenit una cu întunericul... Sunt numele rostit de mame la ceas de noapte, atunci când vor să-și sperie copiii. O șoaptă uitată în grădina paradisului ruinat. Coșmarul ce tulbură somnul abisului. Sunt eu: Ragnar.
Acest articol a fost publicat în Jurnal. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Twitter

  1. Iosif zice:

    „Nu te lasa biruit de rau ci biruieste raul prin bine.”

    Apreciază

    • Ragnar zice:

      Sincer, nu sunt interesat sa vizionez vreun film despre religie. Iar „ortodoxie cuantica” suna destul de dubios, mai ales că nu am o părere prea bună despre fizica cuantică.

      Apreciază

  2. Iosif zice:

    Nici eu nu sunt nici pe departe adeptul teoriilor religioase filozofico-stiintifice,însa am postat acest film pentu a scoate în evidenta inteligenta cu care sunt manipulate si tinute sub control (de elitele mondiale) generatiile milenare ale maselor inconstiente ,prin (r)evolutia dogmatico-stiintifica labirintica actualizata si adaptata în permanenta la cererea maselor îndobitocite,orbite si înselate de FALSITATEA sistemului minciunii si dezinformarii planetare,în care „elitele” mondiale tin omenirea departe de Adevarul Absolut,Unic,Atemporal prezentat în trupul lui Hristos,simplu si clar, de catre Creatorul Universului .

    Apreciază

Lasă un răspuns

