Băiatul cu ochii negri

Am încercat deseori să mi-l aduc aminte pe acel băiețel cu ochii negri. Să știu visurile și speranțele sale, să cunosc ce-și dorea să facă atunci când va crește mare. Să aflu cum i se părea lumea înconjurătoare. A trecut însă atât de mult timp, iar acel băiețel parcă este altcineva, nimic altceva decât un chip pierdut în negura amintirilor; nu sunt eu. Mă gândesc totuși că am ajuns departe de visurile sale. Acel băiețel iubea războiul, iar visul său era să conducă o mare armată victorioasă. Să readucă acestui neam mândria demult pierdută. Acel băiețel nu înțelesese încă, faptul că războiul este ceva abominabil, atunci când nu este purtat într-un scop nobil. Pentru că da, uneori, sunt lucruri pentru care merită să-ți dai viața. Lucruri precum libertatea, onoarea sau patria. Visurile acelui copil izvorau dintr-un suflet încă nepoluat de lașitatea semenilor săi. Acel băiat era neînfricat.

Aș vrea să-mi amintesc ce îl făcea pe acel băiețel cu ochii negri să plângă. Să aflu de ce era întotdeauna trist în fotografii. De ce nu a încetat vreodată să-și iubească tatăl, în pofida tuturor lucrurilor. Din nefericire, șuvoiul timpului a așternut uitarea peste aceste lucruri. Ceea ce-l făcea pe acel băiat să viseze, să spere, să dispere sunt chestiuni care vor rămâne neștiute pe vecie. Într-un fel, acel băiețel cu ochii negri a murit demult, fără ca nimeni să prindă de veste.

Despre Ragnar

Nu mă căutaţi, pentru că nu sunt aici. Sunt pretutindeni... Sunt nicăieri... Am devenit una cu întunericul... Sunt numele rostit de mame la ceas de noapte, atunci când vor să-și sperie copiii. O șoaptă uitată în grădina paradisului ruinat. Coșmarul ce tulbură somnul abisului. Sunt eu: Ragnar.
Acest articol a fost publicat în Suvenire. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Băiatul cu ochii negri

  1. Pingback: intr-o zi vei gasi raspunsurile « Rokssana's Blog

  2. Pingback: Apel catre CNAS, ministerul Sanatatii si medicii de familie – Rezolvati mai repede problema contractului cadru 2011 – 2012 – Sunteti cu totii raspunzatori pentru pacientii a caror stare de sanatate se va agrava sau care vor deceda din ca

  3. Pingback: Ispititorul « Ioan Usca

  4. Quidam zice:

    E cel mai trist lucru pe care l-ai scris aici…

    Apreciază

  5. Pingback: Orice cale îşi are povestea ei « Gabriela Elena

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.