Blestemul furnicilor

Anul trecut, pe la începutul verii am observat o furnică în baie. Nu știam de unde apăruse, și am luat-o și am am aruncat-o pe geam. În zilele următoare, povestea s-a repetat. Apoi, după mai multe zile, am observat că mâncarea motanului fusese invadată de aproximativ 25 de furnici. M-am enervat și le-am omorât pe toate. Adică, eu vă cruț viața și vă arunc pe geam, iar voi îmi invadați casa?! Nu am mai văzut furnici în acel an.

Însă anul acesta, povestea s-a repetat – furnicile au reapărut. De cele mai multe ori, le-am aruncat pe geam. Doar câteodată, când eram într-o anumită dispoziție, le-am omorât. Apoi, acum vreo săptămână, înainte să mă culc, am descoperit o adevărată invazie în baie. Le-am pulverizat cu otravă și m-am dus în pat. Când s-a trezit ea, a găsit baia plină de furnici în agonie. A curățat baia, ucigându-le pe toate. Totuși, în următoarele câteva zile, furnici rătăcite au mai bântuit prin baie. Pe unele le-am cruțat, pe altele le-am ucis. Am descoperit, cred, și locul pe unde veneau – un spațiu mic, pe lângă o țeavă. Încă nu l-am acoperit, dar o voi face în perioada următoare.

Acest episod mi-a lăsat însă un gust amar. Întotdeauna am simpatizat furnicile, iar uciderea lor nu a fost plăcută. Puteam să încerc să le capturez cu zahăr, dar nu am timp pentru așa ceva. Știu că furnicile nu ne percep, dar mă întreb oare: în timp ce le zdrobeam trupurile firave, nu au rostit cumva acestea blesteme îngrozitoare la adresa morții nevăzute, care le încheia prematur și așa scurta lor călătorie pe această lume?

Despre Ragnar

Nu mă căutaţi, pentru că nu sunt aici. Sunt pretutindeni... Sunt nicăieri... Am devenit una cu întunericul... Sunt numele rostit de mame la ceas de noapte, atunci când vor să-și sperie copiii. O șoaptă uitată în grădina paradisului ruinat. Coșmarul ce tulbură somnul abisului. Sunt eu: Ragnar.
Acest articol a fost publicat în Felurite. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Blestemul furnicilor

  1. cami zice:

    furnicile sunt încăpăţânate şi cam malefice; clar au aruncat blestemul…

    Apreciază

  2. Pingback: Înlănţuiri | Caius

  3. Pingback: Fântâna « Ilarie

  4. Pingback: teama de iubire « Rokssana's Blog

  5. Pingback: Povestea pisoiului erudit – 3 « Ioan Usca

  6. Pingback: APARATI DEMOCRATIA SI IDENTITATEA POPORULUI ROMAN « Hai ca se poate!

  7. Pingback: Trucuri Feng Shui pentru a atrage bogatia « Rokssana's Blog

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.