Adunate de prin jurnalele cu coperți roșii (3)

luni, 3 ianuarie 2005
A venit și 2005… Fără zăpadă. Practic, n-a fost deloc zăpadă iarna asta în București. Doar într-o noapte, 23/24 decembrie, a nins foarte puțin și s-a topit în cursul zilei.
luni, 24 ianuarie 2005
Dacă omenirea ar dispare și nimeni n-ar mai măsura și înregistra timpul, ar mai exista acesta? Ar mai curge el fără oameni? Ar mai străluci stelele? Ar mai bate vântul? […]
Trecem singuri în neant, nimeni nu poate să ne însoțească, să ne aline durerea din clipa morții. Pentru că durere este, când nu știm ce ne așteaptă și dacă ne așteaptă ceva. Iar cei dragi rămân în urmă, neputincioși, cutremurați și un fior rece ca gheața le străpunge mintea, simțind că și ei vor urma. E drept? […]
vineri, 28 ianuarie 2005
În noaptea asta a mai nins puțin… Stratul depus este însă milimetric. […]
miercuri, 27 aprilie 2005
[…] C. mă supără din ce în ce mai des în ultima vreme și reușesc cu greu să-i găsesc scuze. Problemele pe care le are se agravează pe zi ce trece și încep să devină de necontrolat. Nu știu cum s-o ajut și nici nu cooperează cu mine, este foarte refractară. […] Are niște ieșiri extrem de iritante. […] Prognoza: negativă. […]
marți, 3 mai 2005
Mi-am adus aminte de R… Trebuie să-l caut, ăia-s banii mei! Atât pentru azi, ajunge. Sunt obosit, tot mai obosit, mi-e tot mai greu să îmi revin. Blocul ăsta de spurcați este de vină: dacă nu pune unul muzică, atunci bate altul sau urlă celălalt șamd.
luni, 20 iunie 2005
Din păcate, scurta noastră excursie la țară a fost marcată de ploaie. N-am apucat decât să dăm o fugă până în Poiana Ursului și atât.
Nu știu ce se întâmplă cu mine, parcă sunt în așteptarea unei minuni… Nu știu, a ceva, oricum. Parcă nu-mi vine să cred că e anul 2005…
luni, 11 iulie 2005
De duminică, 3 iulie, m-am trezit cu o durere surdă și omniprezentă în partea dreaptă. Inițial, am crezut că e ficatul, de la oboseală, dar n-a fost așa. S-ar părea că e de la rinichi sau colecist. Voi afla curând. Orice, numai apendicele să nu fie! Nu am nici chef, nici timp și nici bani pentru o operație acum. Singurul lucru pozitiv ar fi faptul că durerea nu s-a amplificat, cel puțin până astăzi…
duminică, 21 august 2005
Still here… Durerea m-a mai lăsat, dar se mai manifestă când și când. Am nisip la rinichiul drept, cică. […]
luni, 17 octombrie 2005
Am insomnii de vreo 5 săptămâni – încă nu m-am culcat la ora asta [n.a: 7:27 AM]. Sunt neliniștit, mă apasă grijile; viitorul îmi apare în ceață, nedeslușit… Veșnica mea depresie s-a accentuat în ultima vreme… Lipsurile materiale, casa peticită, au început să-mi întunece spiritul. Mă transform într-o persoană care îmi displace, dar sunt neajutorat în fața demonului care mă înghite; am obosit să tot lupt…
Poate prin cunoaștere voi găsi ceea ce îmi lipsește. Până atunci, încerc să mă agăț […] de C.,[…] îngerul meu chinuit.
duminică, 30 octombrie 2005
Depresie…depresie…depresie…depresie…depresie…depresie…speranță?
luni, 14 noiembrie 2005
Nu reușesc să scriu prea des în acest „jurnal”. Nu știu, din lipsă de timp sau de voință, orice-ar fi, ceva mă împiedică să-mi notez puținele idei pe care le (mai) am. Existența mea decurge monoton, de parcă aș aștepta ceva… Poate sfârșitul? […]

Despre Ragnar

Nu mă căutaţi, pentru că nu sunt aici. Sunt pretutindeni... Sunt nicăieri... Am devenit una cu întunericul... Sunt numele rostit de mame la ceas de noapte, atunci când vor să-și sperie copiii. O șoaptă uitată în grădina paradisului ruinat. Coșmarul ce tulbură somnul abisului. Sunt eu: Ragnar.
Acest articol a fost publicat în Personale. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Adunate de prin jurnalele cu coperți roșii (3)

  1. lili3d zice:

    Uneori e bună o pauză, alteori e bună criza de timp.

    Apreciază

  2. Pingback: Calea rugăciunii – Sfântul Ioan Casian – 3 | innerspacejournal

  3. Pingback: Creativitatea | innerspacejournal

  4. Ragnar zice:

    Da, recunosc. 🙂 A fost o scăpare, nu am crezut că va fi cineva atât de atent. :mrgreen:

    Apreciază

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.